آشنایی با جک A5‌ پلاس/ با احتمال ورود به کشور

    کد خبر :1005271
جک A5‌ پلاس

محصولات جک در کشورمان بسیار شهرت داشته و خودروهای این برند توسط کرمان موتور مونتاژ می‌شوند. تاکنون خودروهای مختلفی توسط جک و کرمان موتور در کشورمان عرضه شدند و یکی از آنها سدان اسپرت جک J7 بود.

بازتاب-حال به تازگی جک مدل سدان جدیدی را با نام A5 پلاس معرفی و عرضه کرده که انتظار داریم بزودی در کشورمان هم عرضه شود. جک A5 پلاس همان J7 بازار است که با فناوری‌های بهبودیافته همراه شده و تغییرات چندانی در ظاهر و کابین آن به وجود نیامد. در ادامه بیشتر با جک A5 پلاس آشنا خواهیم شد.

طراحی بیرونی

 جک A5‌ پلاس

جک A5 پلاس مشخص نیست توسط کرمان موتور با چه عنوانی عرضه شود اما در طراحی شباهت فاحشی با J7 محبوب بازار دارد. چراغ‌های جلو به هم پیوسته بوده و از فناوری شبیه به شیرون بوگاتی در روشن شدن  استفاده می‌کنند.

چراغ عقب نیز طراحی به هم پیوسته داشته تا با چراغ جلو ظاهر مشابهی داشته باشد. کاپوت جلو نسبتا بلند بوده و صندوق عقب همچون سدان‌های کوپه با شیشه عقب یکی شده است. بنابراین هنگام باز شدن شیشه عقب نیز به همراه صندوق باز می‌شود.

همانطور که گفته شد تعریف خاصی نمی‌توان از طراحی A5 پلاس داشت زیرا دقیقا با J7 یکی بوده و تنها در فناوری تفاوت‌هایی وجود دارد. ابعاد خودرو دقیقا 4780 طول، 1820 عرض، 1492 ارتفاع است و وزن اتومبیل 1485 کیلوگرم اعلام شد. همچنین باید به فاصله بین دو محور 2770 میلیمتری پرداخت.

طراحی داخل کابین

جک A5‌ پلاس

در کابین داخلی نورپردازی محیطی تعبیه شده که افراد می‌توانند آن را تغییر دهند. در سوی دیگر فرمان چهار شاخ بوده و روی آن کلید تنظیماتی مالتی مدیا قرار دارد. همچنین باید به نمایشگر عمودی بزرگی اشاره کرد که افراد می‌توانند تنظیمی روی آن انجام دهند.

در کابین متریال چرم و پلاستیک خشک به کار گرفته شده که در بیشتر خودروهای هم رده این مدل شاهد هستیم. A5 پلاس را باید همان J7 دانست که فناوری‌های بیشتر و مدرن‌تری در آن تعبیه شده تا تجربه بهتری رقم زند.

فضای بار بزرگ بوده و باتوجه به یکپارچه بودن شیشه عقب با صندوق، بار بسیاری را می‌توان قرار داد. با تمام این اوصاف A5  پلاس دارای کابین مدرن و باکیفیت است که می‌تواند رضایت مخاطب را جلب سازد.

ویژگی‌های جدید در مقایسه با J7

در این خودرو سیستم ارتباط با راننده مجهز تعبیه شده که امکان فعال سازی آپشن‌ها با استفاده از صدا را در اختیار فرد قرار خواهد داد. پردازش اطلاعات ورودی را یک پردازنده شش هسته‌ای انجام می‌دهد.

این پردازشگر پس از آن که صدای صاحب خودرو را شنید، می‌تواند به موقعیت‌یابی صدا پرداخته و به انجام فرامین صوتی بپردازد. از جمله باید به ناوبری با کنترل صدا، برقراری تماس، گوش دادن به آهنگ‌ها، سفارش اطلاعات، باز و بسته کردن شیشه‌ها و سانروف‌های خودرو، تنظیم سیستم تهویه و غیره. جک A5‌ پلاس به همراه چهار کیسه هوا و دوربین 360 درجه به فروش می‌رسد.

 

مشخصات فنی

جک A5‌ پلاس

در بخش پیشرانه شرکت جک یک موتور قابل قبول را گنجانده که برای چنین سدانی کارآمد است. این خودرو دقیقا همان پیشرانه J7 را دارد که یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است. چنین پیشرانه‌ای توان 147 اسب بخار با گشتاور 210 نیوتن متر دارد. جک در A5 پلاس سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب بهره گرفته تا سواری نرم و راحتی را به سرنشینان خود ارائه دهد. بنابراین در مشخصات فنی تفاوتی با J7 فعلی ندارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید