آشنایی با استارتاپ سلامت پزشک خوب

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ۹:۰۳
    کد خبر :753874

اگر به دنبال یک دندانپزشک خوب هستید، این سوال مطرح می‌شود که آیا با استارت آپ «پزشک خوب» آشنایی دارید؟ اگر پزشک خوب را می‌شناسید، به این معناست که بارها و بارها از معرفی پزشکان روانشناس، روانپزشک، دندانپزشک و… توسط این مجموعه استفاده کرده اید…

اما اگر هیچـــــــگونه آشنایی ندارید، باید گفت که «پزشک خوب»، همانطور که از اسمش پیداست، به معرفی پزشکان خوب می‌پردازد؛ این ساده‌ترین تعریف ممکن… اما چگونه؟؟ پزشک خوب یک تیم فوق‌حرفه‌ای در بستر اینترنت است که شما با مراجعه به سایت (pezeshkekhoob.com)، می‌توانید به جستجوی متخصصان سلامت (روانشناس، دندانپزشک، ارتوپد و…) بپردازید و به راحتی برای مراجعه حضوری به صورت آنلاین وقت رزرو کنید. پس دیگر هیچ نگرانی بابت پیدا کردن دندانپزشک و روانپزشک و هیچگونه استرس حضور فیزیکی برای رزرو نوبت را نداشته باشید؛ چرا که پزشکی خوب همیشه در کنار و در دسترس شماست.

رزرو نوبت راحت و بی دردسر 30 هزار متخصص پزشکی!

این مجموعه شرایطی فراهم کرده است که کاربران بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت کاملا رایگان، به اطلاعات تماس، نوع خدمات و آدرس پزشکان ثبت شده دسترسی پیدا کنند. جالب است بدانید که حدود ۳۰ هزار متخصص با این مجموعه همکاری دارند که در حوزه‌های مختلفی مانند دندانپزشک، روانپزشک، روانشناس، تغذیه، توانبخشی و غیره در سراسر کشور فعالیت می‌کنند؛ یعنی استارتاپ پزشک خوب باعث شده است، رزومه حرفه‌ای متخصصان تکمیل شود و کاربران هم بتوانند بهترین متخصص را در نزدیکی محل زندگی خود به راحتی پیدا کنند؛ بدون این که نیاز باشد برای مراجعه حضوری یا تماس با کلینیک، وقت زیادی را از خود بگیرند. شرایط از این بهتر و حرفه‌ای تر؟!

پیدا کردن یک دندانپزشک خوب با کمک پزشک خوب!

حال چگونه یک دندانپزشک خوب به کمک این مجموعه پیدا کنید؟

• هنگام مراجعه به سایت، در بالای صفحه با عبارت “تخصص شهر مورد نظر خود را وارد کنید”، روبرو می‌شوید. در قسمت جستجو شهر و حوزه تخصصی را مشخص می‌کنید. حوزه تخصصی مثلاَ همان دندانپزشک است و شهری که باید انتخاب کنید؛ همان محل اقامت شماست.

• با فشار دادن دکمه جستجو، نتایج برای شما بارگذاری می‌شود و لیستی از اسامی دندانپزشکان معتبر به شما نمایش داده می‌شود.

• شما می‌توانید با مراجعه به قسمت مشاهده اطلاعات، به اطلاعات و سوابق هر کدام از جراحان و یا دندانپزشکان مورد نیازتان، دسترسی پیدا کنید. بدنیست بدانید که مجموعه اطلاعاتی که پزشک خوب برای شما به نمایش می‌گذارد، شامل خدمات و سوابق تحصیلی، عضویت در انجمن‌ها است.

• همچنین می‌توانید عکس‌هایی از مطب دندانپزشک مورد نظر را در قسمت گالری مشاهده کنید.

• بعد از این که پزشک مورد نظر خود را انتخاب کردید، ساعت خالی مطب در جدول تعیین وقت، قابل مشاهده است. البته فراموش نکنید، برای تعیین وقت بابستی ابتدا ثبت‌نام انجام دهید. بعد از تعیین وقت زمان مراجعه حضوری برای شما ارسال می‌شود.

دندانپزشکانی که با پزشک خوب همکاری دارند، را بهتر بشناسید!

دندانپزشکانی که در پزشک خوب فعالیت دارند، شامل دو دسته هستند. دسته اول، دندانپزشکانی که فقط برای معرفی در سایت قرار گرفته‌اند تا کاربران سراسر کشور بتوانند دندانپزشک ایده‌آل خود را پیدا کنند. اما دسته دوم دندانپزشکان، با تیم پزشک خوب به صورت مستقیم در ارتباط هستند و به عنوان دندانپزشک فعال شناخته می‌شوند؛ چرا که آنها رزومه کامل‌تری در اختیار تیم پزشک خوب قرار داده‌اند و شما با مشاهده‌ی تصاویر پزشک و مطب دندانپزشکی، انتخاب بهتر و راحت‌تری از میان متخصصان فعال خواهید داشت. همچنین بدلیل داشتن مدارک تخصصی، تمام دندانپزشکان فعال، گزینه مناسبی برای انتخاب محسوب می‌شوند.

شفافیت در هزینه نوبت دکتر

هزینه ویزیت و مشاوره در قسمت «اطلاعات بیشتر»، به طور کامل برای شما مشخص شده است. یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فردی که در هنگام ورد به بخش دندانپزشک فعال برای شما فراهم می‌شود، امکان تعیین وقت آنلاین است. اما به طور کلی، تمام پزشکان این مجموعه حداکثر تلاش خود را برای ارائه امکانات بهتر انجام می‌دهند تا رضایت کاربران پزشک ‌خوب را جلب کنند.

مراجعه به روانشناس با پزشک خوب

اگر در زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه هستید، اما دوست دارید کیفیت زندگی خود را افزایش دهید، برای گذراندن موانع روبه‌رو در بحث سلامت، «پزشک خوب» همراه همیشگیتان خواهد بود. این مجموعه به صورت کاملا تخصصی به معرفی روانشناسان حرفه‌ای می‌پردازد.

در حقیقت، برای هر کدام از اختلالات روانشناختی، متخصصانی با رویکردهای متفاوت درمانی به کاربران معرفی شده است. شما می‌توانید با مراجعه به اطلاعات و مرجع متخصصان در زمینه روانشناسی، بهترین گزینه‌ی ممکن را در اختیار داشته باشید. تمام متخصصان روانشناس و مشاور فعال در سایت پزشک خوب، دارای مدارج تحصیلی عالیه هستند؛ پس اگر با مشکلاتی مانند اختلالات خواب، اختلالات خورد و خوراک، مشکلات رابطه فردی، فرزند پروری، افسردگی، اضطراب و دیگر اختلالات شایع روانشناختی مواجه هستید، با دسترسی به بانک اطلاعات پزشک خوب به راحتی می‌توانید روانشناس ایده‌آل خود را انتخاب کنید.

مراجعه به روانپزشک با پزشک خوب

روانپزشکی شاخه‌ای از علوم پزشکی است که به درمان انواع بیماری‌های روانپزشکی می‌پردازد. اگر با مشکلات حاد روانشناختی مواجه هستید یا فردی می‌شناسید که با چنین مشکلاتی همراه است، برای درمان این مشکل می‌توانید از پزشک خوب کمک بگیرید.

یکی از خدمات منحصربه‌فرد پزشک خوب، ارائه مشاوره آنلاین است. اگر به دنبال راهی آسان برای دسترسی به روانپزشک خوب می‌گردید، می‌توانید از طریق مشاوره آنلاین پزشک خوب این کار را انجام دهید. در واقع، مشاوره آنلاین یک فرصت ویژه  برای کاربرانی است که امکان مراجعه حضوری به مطب روانپزشک ندارد. این فرصت به منظور ارتقاء آگاهی افراد در زمینه سلامت بنا شده است که کمک می‌کند ذهن شما از نظر جسمی و روانشناختی تقویت شود.

اما مشاوره آنلاین چگونه است؟ ارائه مشاوره آنلاین در پزشک خوب بسیار ساده و راحت است. تنها با داشتن یک موبایل می‌توانید به صورت آنلاین با متخصص و یا روانپزشک مربوطه صحبت کنید. این شرایط علاوه بر افراد سالم به کسانی که دچار بیماری‌های ناتوانی جسمی هستند و امکان دسترسی حضوری به مکان ندارند، فرصت بسیار مناسبی است.

مطمئناً در ذهن خود این سوال ایجاد می‌شود که آیا مشاوره آنلاین هزینه دارد یا نه؟ مشاوره آنلاین برخلاف مراجعه حضوری هزینه کمتری دارد و با توجه شرایط متقاضی، تعداد جلسات مورد نیاز و همچنین متخصص هزینه مشاوره آنلاین مشخص می‌شود.

چرا به پزشک خوب اعتماد کنیم؟

یکی از دلایل حرفه‌ای برای اعتماد به پزشک خوب، این نکته است که تمام اعضای مجموعه پزشکی خوب از فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی، MBA و صنایع دانشگاه شریف و تهران هستند. یعنی پزشک خوب برای استارتاپ خود، از بهترین فارغ‌التحصیلان کشور کمک گرفته است تا بتواند هم به کارآفرینی کشور کمک و هم ارتباط خوبی بین بیماران و متخصصان حرفه‌ای برقرار کند. همچنین پزشک خوب نظر مثبت بیش از 30 هزار پزشک و متخصص ایرانی را به خود جلب نموده است و این مسئله به گسترده شدن هرچه بیشتر انتخاب‌های کاربران کمک نموده است.

توجه داشته باشید…

البته توجه داشته باشید که اگر بیماری‌تان در شرایط حاد و وخیم است، پزشک خوب نمی‌تواند به شما کمک کند و باید هرچه سریعتر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کنید و یا با اورژانس تماس بگیرید.

پزشک خوب؛ یار همیشگی سلامتیتان…

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید