آزند اتوماسیون: نمایندگی پی‌ال‌سی دلتا در لاله‌زار

    کد خبر :1055722

یکی از تجهیزات هوشمند در دنیای صنعتی، مربوط به پی‌ال‌سی ها هستند. این محصول در واقع یک کامپیوتر صنعتی به شمار می‌رود که با قابلیت برنامه‌نویسی که در آن اعمال شده، باعث سرعت عمل و دقت بالا در اتوماسیون صنعتی می‌شود. در بین انواع مختلف plcهای موجود در بازار، برند دلتا از محبوبیت خاصی برخوردار است که حاصل قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلف آن مطابق با کاربرد در صنایع مختلف است. برای خرید و تهیه این محصولات مهم و کاربردی می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر این محصول در بازار تجهیزات صنعتی مراجعه نمایید. نمایندگی پی‌ال‌سی دلتا در لاله‌زار با مدیریت شرکت آزند اتوماسیون، گزینه بسیار مناسبی در این زمینه خواهد بود.

نگاهی اجمالی به فعالیت شرکت آزند اتوماسیون

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تجهیزات صنعتی در پایتخت فعالیت می‌کند، شرکت آزند اتوماسیون است. این مرکز به‌عنوان نمایندگی برند دلتا در لاله‌زار تهران قرار دارد. تأمین انواع قطعات مهم در زمینه اتوماسیون صنعتی، با ارائه محصولات باکیفیت در کنار قیمت مناسب این مرکز کمک شایان به صنایع مختلف خواهد کرد.

شرکت دلتا که در سال ۱۹۷۱ در کشور تایوان تأسیس شد، با تولید قطعات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی به یک ابرقدرت در این عرصه تبدیل شده است. این برند آسیایی با تولید محصولات صنعتی مختلف علاوه بر بازارهای آسیا، به بازارهای اروپا نیز راه پیدا نموده است.

از بین عاملین مجاز خریدوفروش این تجهیزات صنعتی، مدیریت نمایندگی پی ال سی  دلتا در لاله‌زار تهران بر عهده شرکت آزند اتوماسیون است. این مرکز با به‌کارگیری دانش فنی آماده ارائه خدمات و فروش کلیه تجهیزات اتوماسیون صنعتی به فعالان در این زمینه است.

انواع محصولات آزند اتوماسیون به‌عنوان نماینده فعال برند دلتا

این مرکز به‌عنوان نمایندگی محصولات برند دلتا در پایتخت، با انواع محصولات گسترده و متنوع صنعتی آماده عرضه و فروش آن مطابق با خواسته مشتریان است. در ادامه به لیستی از محصولات ارائه شده این مرکز در بازار تجهیزات صنعتی خواهیم پرداخت:

PLC دلتا

یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تجهیزات برقی مربوط به این کنترلر صنعتی است. این محصول به‌عنوان یک کامپیوتر صنعتی هوشمند، مطابق با استفاده در صنایع مختلف دارای طیف گسترده و متنوعی است. پی‌ال‌سی  دلتا در سری  DVP ،AS  و AH به‌راحتی پاسخگوی نیاز بازار صنعت هستند. نمایندگی پی‌ال‌سی  دلتا در لاله‌زار تهران، زیر نظر شرکت آزند اتوماسیون به‌عنوان یک فروشنده معتبر و بزرگ plcی‌های دلتا در کشور مشغول به فعالیت است. این مجموعه به‌منظور سهولت در انتخاب محصولات متنوع plc دلتا و سایر محصولات صنعتی خود از کارشناسان فنی و متخصص در این زمینه بهره گرفته است.

HMI دلتا

یکی دیگر از محصولات صنعتی پرفروش برند دلتا، مربوط به hmi  است. این محصول که با نرم‌افزار Dip Soft  برنامه‌نویسی آن انجام می‌شود، شامل تنظیمات مورد نیاز، برنامه‌نویسی به‌منظور انجام برنامه کاری و… است. با به‌کارگیری پورتال‌های مختلف ارتباطی، امکان برقراری ارتباط با pcl یا pc به‌عنوان انواع کنترلرهای صنعتی فراهم است. صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی با رزولوشن بالا، امکان نمایش مولفه‌های بصری مختلفی همچون نمودار، گراف، ترند و… از قابلیت‌های این محصول در بازار صنعتی است.

اینورتر دلتا

از دیگر محصولات صنعتی ارائه شده توسط آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی پی‌ال‌سی دلتا در لاله‌زار تهران، اینورتر دلتا است که با نام درایو نیز از آن یاد می‌شود. از این محصول به‌منظور کنترل‌کننده دور موتور و تبدیل‌کردن جریان مستقیم به متناوب در صنایع استفاده می‌شود.

این محصول که با نام اختصاری vfd شناخته می‌شود، دارای کاربردهای گسترده در صنایع مختلف است. وسایل و سیستم‌های سرمایشی گرمایشی آسانسورها، وسایل نقلیه، کامپیوترها، صنایع پیشرفته و… از جمله کاربردهای وسیع این تجهیزات صنعتی هستند.

اینورتر سه‌فاز و تک‌فاز از جمله انواع مختلف این محصول در بازار تجهیزات صنعتی است. کیفیت عالی و قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه از مزایای خرید و استفاده از این محصول در صنایع است. اینورترهای دلتا باتوجه‌به مدل‌های متنوع مناسب با کاربردهای مختلف تولید شده‌اند.

کنترل سرعت و گشتاور، حرکت آرام، بار افزایش و پیکربندی‌های مختلف و… از جمله قابلیت‌های متنوع این محصول در صنعت است. آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی پی‌ال‌سی  دلتا در لاله‌زار ارائه‌کننده این محصول صنعتی در پایتخت است.

سروو موتور دلتا

یکی دیگر از قطعات مهم و پرکاربرد برند دلتا قطعه فوق است که امکان کنترل‌شدن در کلیه فرایند صنعتی و آزمایشگاهی را فراهم نموده است. این قطعه در تجهیزات صنعتی نیز مطابق با نیاز بازار و کاربردهای مختلف، دارای تنوع بالایی برای فروش است.

این محصول با داشتن DSP به‌عنوان پردازشگر برتر سیگنال، برای کنترل حلقه بسته بسیار مهم و کاربردی عمل نموده است. ضمن اینکه این قطعه باتوجه‌به قابلیت رزولوشن انکودر امکان کنترل کردن چندین موتور با یک درایو را ایجاد نموده است.

منبع تغذیه دلتا

استفاده از منبع تغذیه در صنایع مختلف به‌منظور بالاتر بردن ایمنی و پایدار ساختن سیستم است. ازاین‌رو به‌کارگیری آن در فرایندهای تولید خودکار جزو موارد اصلی در این زمینه به شمار می‌رود. منبع تغذیه دلتا در سری‌های cliq ،dvp و سری‌هایی با نصب ریلی و کف‌خواب، با کارآمدی پایدار از دیگر تجهیزات صنعتی هستند که شرکت آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی پی‌ال‌سی دلتا در لاله‌زار به مشتریان ارائه می‌کند.

اگر شما هم در این زمینه نیاز به تهیه محصولات مختلف دارید می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید و از تنوع بالای آنها بهره‌مند شوید. قیمت مناسب، کیفیت عالی و پشتیبانی قدرتمند از مزایای مجموعه آزند اتوماسیون است که می‌توان به آنها اشاره کرد.

خرید محصولات متنوع صنعتی دلتا از شرکت آزند اتوماسیون

یکی از اهداف مهم برند دلتا به‌عنوان تولیدکننده برتر تجهیزات صنعتی در آسیا، ارائه محصولات و خدمات خود در بازار دنیا است. به همین دلیل در بیشتر نقاط به‌ویژه در قاره آسیا اقدام به دریافت نمایندگی معتبر مشغول به فعالیت در این زمینه نموده است.

آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی پی‌ال‌سی  دلتا در لاله‌زار تهران با تنوع بالایی از محصولات این برند آماده ارائه خدمات فروش با قیمت مناسب به کاربران مشغول به کار در حوزه صنعت است. این شرکت در پایتخت در پاساژ بوشهری و در قلب بازار برق ایران قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و با مشاورین در ارتباط باشید.

کلام پایانی

خرید قطعات و تجهیزات صنعتی باتوجه‌به کاربردهای مختلف آن در صنایع، از اهمیت بسیاری برخوردار است. استفاده از برندی باکیفیت و نام‌آشنا و دارابودن آپشن‌ها و ویژگی‌های متنوع از جمله عوامل مهم در انتخاب این تجهیزات است.

برند دلتا باسابقه کاری بالا در تولید انواع قطعات صنعتی در آسیا و حتی بازارهای اروپا، در حال حاضر حرف اول را در بازار تجهیزات صنعتی می‌زند. آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی پی‌ال‌سی  دلتا در لاله‌زار یکی از عاملین فروش معتبر قطعات این برند در پایتخت است. تنوع بالای انواع محصولات دلتا با قیمت مناسب در این مرکز وجود دارد. لاله‌زار، پاساژ بوشهری در قلب بازار برق ایران آدرس این نمایندگی محصولات دلتا در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید