آزارواذیت وحشتناک دختربچه ۱.۵ساله توسط پدر و نامادری معتاد

  • حوادث
  • یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
    کد خبر :601230

مدیرکل بهزیستی استان تهران از کودک‌آزاری دختر حدود دوساله در دماوند خبر داد و گفت: بدن این کودک توسط پدر و نامادری‌اش مورد سوختگی قرار گرفته است که با ورود اورژانس اجتماعی و حکم دادستانی دماوند این کودک به یکی از مراکز بهزیستی سپرده شده است.

داریوش بیات‌نژاد با اشاره به وقوع کودک‌آزاری در شهرستان دماوند اظهار کرد: در تاریخ 3 شهریور ماه یک مورد کودک‌آزاری از طریق 123 به اورژانس اجتماعی اطلاع داده شد و همکاران بنده در محل حاضر شدند و مشخص شد که دختربچه‌ای یک‌ونیم‌ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در همان دقایق اولیه هماهنگی لازم نیز با کلانتری محل انجام شد و بررسی‌‌هایی در مورد مسئله انجام گرفت و مشخص شد این کودک توسط پدر و نامادری‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و در ادامه اقدامات بعدی برای این کودک انجام شد.

بیات‌نژاد ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که پدر این کودک 28ساله بود و از همسر اول خود جدا شده و با خانم 18ساله‌ای ازدواج کرده و دختر یک‌سال و نیم پیش آن زندگی کرده و متأسفانه توسط پدر و نامادری به‌طرز وحشتناکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و علاوه بر آثار ضرب‌وشتم بر بدن این کودک (صورت، دست و پا و حتی آلت تناسلی) هم مورد سوختگی قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم،مدیرکل بهزیستی استان تهران توضیح داد: پدر و نامادری هر دو مصرف‌کننده مواد مخدر بوده و پس از بررسی‌های اولیه، کودک به یکی از مراکز درمانی برای طی فرایند درمان ارجاع داده شد و پس از این مرحله و با دستور دادستان دماوند، کودک به یکی از مراکز بهزیستی سپرده شد و تا تعیین تکلیف از سوی مقام قضائی در مرکز نگهداری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی تا اخذ حق قانونی این کودک، پرونده را پیگیری خواهد کرد، گفت: هم‌اکنون شرایط کودک در مرکز نگهداری قابل قبول است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید