احتمال اعزام آزادکاران ایران به مسابقات رنکینگ ایتالیا

  • آرشیو
  • یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ۹:۳۱
    کد خبر :772341

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، اعزام برخی از نفرات این تیم به مسابقات بین المللی ایتالیا قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا را بررسی می‌کند.

طبق برنامه اتحادیه جهانی کشتی، تیم ملی کشتی آزاد ایران باید سال آینده را با مسابقات گزینشی المپیک و رقابتهای قهرمانی آسیا آغاز کند. مسابقاتی که اهمیت فراوانی برای متولیان کشتی کشورمان دارد، چراکه بیش از یکسال قبل از این رویدادها را با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و لغو مسابقات پشت سر گذاشته‌اند.

اما قبل از پایان سالجاری، یک رویداد بین المللی در تقویم اتحادیه جهانی گنجانده شده که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، نیم نگاهی هم به حضور برخی آزادکاران در این میدان دارد. بدین ترتیب کادر فنی در حال بررسی شرایط اعزام برخی از نفرات تیم ملی به مسابقات رنکینگ ماتیو پلیکونه ایتالیاست که طبق برنامه طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفند به میزبانی شهر رم برگزار خواهد شد.

البته کادر فنی هنوز تصمیم نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده، اما محسن کاوه مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد در این خصوص یادآور شد: «قرار است در این رابطه با کادر فنی صحبت کنیم. این‌طور که پیداست این تورنمنت قرار است در اسفند برگزار شود که بعد از آن هم مسابقات گزینشی المپیک و قهرمانی آسیا را در پیش داریم. باید دید برنامه خودمان برای برگزاری مسابقات داخلی چطور می‌شود. حتماً باید روی زمان برگزاری جام تختی فکر کنیم و اینکه انتخابی تیم ملی چطور خواهد بود.»

به گزارش مهر، طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی، قرار است رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا طی روزهای ۲۰ تا ۲۲ فروردین و بلافاصله رقابت‌های قهرمانی آسیا در روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال آینده در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شود. به همین دلیل کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در حال بررسی شرایط اعزام برخی از آزادکاران به تورنمنت ایتالیاست تا شاید بتواند در آستانه حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به جمع بندی بهتری دست یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید