آذری جهرمی؛ پرنس‌جان‌ها با فشار زیاد بر زندگی مردم، به تامین بودجه نجومی صداوسیما می پردازند

  • کامنت
  • پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۲۹
    کد خبر :1034862
آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی به اظهارات روز گذشته سخنگوی دولت رئیسی که دولت روحانی را به «داروغه ناتینگهام» تشبیه کرده بود، واکنش نشان داد.

آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

آنکه در جنگل شروود برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کرد رابین هود بود، نه داروغه‌ ناتینگهام که با اخذ مالیات سنگین از مردم سکه‌ای را به ته ظرف مردم می‌کوبید تا پول‌های بیشتری هویدا بشود و آن را تصرف کند.

روشن است که دولت دوازدهم با مشکلات بسیاری مانند ترامپ و کرونا و … روبرو بود اما تمام تلاش خود را کرد که تا حد امکان مقابل برخی زیاده خواهی ها بایستد و حقوق کارکنان و کارگران زحمتکش را به موقع بپردازد هر چند «برخی» معتقد بودند افزایش حقوق ها و رتبه بندی معلم ها مشکل سازی برای دولت بعد بوده است..

این پرنس‌جان‌ها هستند که با فشار زیاد بر زندگی مردم و کسب و کارها و صاحبان صنایع به تامین بودجه و پرداخت نجومی آن به سازمان هایی چون صدا و سیما و … و یا همه‌چیز بانهایی که هر روز از یک جایی روییده می‌شوند، می پردازند و فریاد «زنده باد سکه‌های زر» هم سر می دهند.

ضمنا خوب است که ویدئو جلسه کابینه دوازدهم با رییس جمهور سیزدهم را یکبار بدون حذفیات و تقطیعات پخش کنید تا بر همه روشن شود برداشت شما از آن جلسه هم مثل برداشت تان از قصه‌ها نیست…

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید