آذری‌جهرمی: پنجشنبه این هفته مردم را سورپرایز می‌کنم

    کد خبر :657144

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روز پنجشنبه سورپرایز ویژه‌ای برای مردم خواهم داشت.

 

محمدجواد آذری جهرمی در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، در سالن همایش‌ بین‌المللی برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم که امروز هوای تهران تمیز است و این همایش در چنینی روزی برگزار می‌شود ضمن اینکه سال گذشته ما تفاهمنامه‌ای را با شهرداری تهران به امضا رساندیم و مفتخرم بگویم این تفاهمنامه یکی از بهترین تفاهمنامه‌هایی بوده که با شهرداری به امضا رسیده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از ثمرات این تفاهمنامه با شهرداری تهران این است که اگر امروز کسی با سامانه 137 و آتش‌نشانی تماس بگیرد دیگر نمی‌خواهد نگران دادن آدرس باشد چرا که محدوده آدرس از طریق دولت الکترونیک مشخص می‌شود.

 

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: امروز دیگر مردم نگران وِیز نیستند و اپلیکیشن‌های نشان و بلد با همت همکارانم در حوزه فناوری تهیه شده است. ما باید یاد بگیریم چگونه از این مراکز اطلاعات اخذ کنیم و فی‌الواقع بزرگی ما به جایگاهمان نیست بلکه به نوع کار و خدمتی است که انجام می‌دهیم.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این همایش گفت: امروزه دولت توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری دارد و دولت الکترونیک توانسته در این حوزه گامهایی بردارد و امیدواریم تا پایان سال شهرداری تهران صدور قبوض کاغذی را به طور کامل حذف کند.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام درخواست شهروندان به شهرداری در یک بازه زمانی مشخص و کمتر از یک روز پاسخ داده می‌شود و اقدامات هوشمندسازی موثری در سطح شهر به احترام شهروندان انجام شده است.

 

به گزارش تسنیم، آذری جهرمی با تاکید بر اینکه ما در فرآیند هوشمندسازی به شعار اکتفا نکرده‌ایم گفت: هم اکنون زیر پوست مدیریت شهری اتفاقات خوبی انجام می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان سال تمام فعالیتهای اداره پست به صورت هوشمند انجام می‌شود، گفت: تا پایان سال 200 موتور برقی، 50 دوچرخه برقی و البته احتمال ورود 10 خودرو شرکت دانش‌بنیان با توافق و پلاک‌گذاری ناجا وارد حوزه خدمت‌رسانی در حوزه پست خواهد شد.

 

جهرمی در پایان گفت: ان‌شاءالله پنجشنبه این هفته سورپرایز برای مردم دارم که آن را در همان روز اعلام خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید