آدم ربایی در غرب تهران/ تبعه فرانسوی ربوده شد

    کد خبر :926606
آدم ربایی در غرب تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم ربایی در غرب تهران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل آدم‌ربایی مرد فرانسوی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم، دوست فرد ربوده شده بوده و برای پول اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده آدم ربایی یک تبعه فرانسوی در دستور کار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد که مرد فرانسوی در حالی که ارز به همراه داشته پس از خارج شدن از خانه خود در غرب تهران توسط یک سرنشین خودروی شاسی بلند ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع، بررسی‌های کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی به صورت ویژه‌ای کلید خورد و در گام نخست دوربین‌های مداربسته صحنه جرم بازبینی شد که کارآگاهان با مشاهده پلاک خودروی مذکور هویت صاحب آن را شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی راهی مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه فرد ربوده شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارآگاهان پیدا شد اعلام کرد: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جرم آدم ربایی به دلیل سرقت ارز و دریافت پول از خانواده ‌وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، متهم در فرانسه با مرد جوان آشنا شده و با سوءاستفاده از نا آشنا بودن وی به زبان فارسی، برای سرقت ارز اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

به گزارش فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس آگاهی است، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافات اولیه برای سیرمراحل قانونی به دادسرای ناحیه 27 تهران ( امور جنایی) معرفی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید