آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی شاهچراغ

    کد خبر :1014794
حادثه تروریستی شاهچراغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی حمله به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تشریح کرد.

دکتر سید وحید حسینی، توضیح داد: بلافاصله بعد از اعلام حادثه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۹ آمبولانس و ۲ موتولانس به صحنه اعزام و مصدومان در حالت حمایتی کامل به بیمارستان‌های مختلف اعزام شدند.

او گفت: در این حادثه از ۹ مجروح، ۵ نفر به بیمارستان نمازی، یک نفر به بیمارستان شهید رجایی و ۳ نفر به بیمارستان مسلمین منتقل شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.

او با اشاره به اینکه سومین مصدوم منتقل شده به بیمارستان مسلمین تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون وضعیت پایداری دارد، گفت: پنج مصدوم منتقل شده به بیمارستان نمازی، با گلوله‌هایی که به شکم، قفسه سینه و صورتشان اصابت کرده بود، به شدت مجروح شده بودند.

حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اضافه کرد: با توجه به استقرار تیم کاملی از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان نمازی شیراز، عمل جراحی بر روی همه مصدومان انجام و این افراد با وضعیت پایدار به بخش‌های ویژه منتقل شدند.

رئیس علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ساعات پایانی شب گذشته وضعیت یکی از مصدومان ناپایدار شد؛ گفت: با انجام یک عمل جراحی تخصصی دیگر روی این بیمار، خوشبختانه وضعیت وی پایدار شده است.

حسینی با اشاره به اینکه مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی نیز بعد از دریافت خدمات درمانی متناسب، ترخیص شده است، گفت: یکی از مجروحان حادثه که در بیمارستان نمازی بستری است، قابلیت ترخیص دارد و احتمالا تا ساعات آینده، از بیمارستان مرخص می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید