آتش سوزی گسترده در بلوار فردوس

    کد خبر :1026395
آتش‌ سوزی مجتمع مسکونی
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده یک منزل مسکونی در بلوار فردوس خبر داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۸:۴۲ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر اعلام شد.

وی افزود: پس از آن دو گروه از دو ایستگاه آتش نشانی در چهار دقیقه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان ۷ طبقه ۱۴ واحده مسکونی یک واحد ۷۰ متری در طبقه سوم، آتش سوزی رخ داده و این آپارتمان کاملاً شعله‌ور است.

وی گفت: جوان ۲۶ ساله‌ای داخل آپارتمان بوده و گفته که یک نفر دیگر هم در آپارتمان گرفتار شده است. آتش نشانان عملیات را با تجهیزات کامل آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش، عملیات جست‌وجو را انجام دادند و به یک مرد حدوداً ۶۰ ساله که در میان شعله‌های آتش بر زمین افتاده بود دسترسی پیدا کردند. اما زمانی که او را به اورژانس تحویل دادند عوامل اورژانس متوجه شدند او جان خود را از دست داده است.

وی افزود: علت دقیق فوت او توسط عوامل و کارشناسان پزشکی قانونی بررسی و اعلام می‌شود. محل اتفاق به عوامل انتظامی تحویل داده شده و آتش نشانان پس از اطفای حریق به ایستگاه خود بازگشتند.

ملکی توضیح داد: در واقع از گسترش آتش در خانه جلوگیری و آتش نشانان آتش را مهار کردند فردی هم که اول از آپارتمان بیرون آمده بود نیز دچار سوختگی شده بود و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید