آتش‌سوزی گسترده در کارگاهی در خیابان قزوین

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰
    کد خبر :847401
آتش‌سوزی گسترده در کارگاهی در خیابان قزوین

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در کارگاهی واقع در خیابان قزوین رخ داد که منجر به خسارت در بخش کارگاه چاپ و نگهداری کاغذ شد.

جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران، درباره آتش‌سوزی یک کارگاه در خیابان قزوین گفت: ساعت ۹:۳۸ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک کارگاه واقع در خیابان قزوین خیابان رنجبر به سامانه ۱۲۵ آتشنشانی شهر تهران اعلام شد. پنج ایستگاه آتشنشانی به همراه بالابر الکترونیکی و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتشنشانان ظرف چهار دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند که در یک بارانداز که بخش‌های مختلفی داشته با وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر بوده دچار آتش سوزی شده است. محوطه مقابل این کارگاه‌ها با سقف‌های شیروانی نامقاوم پوشانده بودند، همچنین بخشی از این کارگاه‌ها خودشان سقف‌های قدیمی چند ده‌ساله دارند که یک بخشی از آن به وسعت ۶۰۰ متر در کار چاپ و نگهداری بخش زیادی کاغذ و مقوا بود که کاملا شعله‌ور شد.

ملکی گفت: آتش نشانان طی عملیاتی با بالابر از داخل به ساختمان نفوذ کرده و عملیات را آغاز کردند. خوشبختانه تا این لحظه مصدومیت نداریم. بخشی از سقف‌ها تخریب شده و چوب‌های سقف‌ها سوخته است. همچنین یک دستگاه خودروی پرشیا کاملا سوخته و بخشی از زیادی از کاغذها توسط نیروهای آتش نشانی از گزند آتش دور شدند.

به گزارش ایلنا، سخنگوی آتشنشانی شهر تهران بیان کرد: در حال حاضر همکاران ما در حال لکه گیری هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید