آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در تهران

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
    کد خبر :844788
آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان سجاد شمالی، خیابان عابدی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند. محل آتش‌سوزی یک ساختمان ۲ و نیم طبقه قدیمی بود که اتاق‌های آن به مردان اجاره داده شده بود.

ملکی افزود: زمان رسیدن آتش‌نشانان، طبقه همکف که حدود ۵۰ تا ۶۰ متر بود دچار آتش‌سوزی شده بود و کاملا شعله‌ور بود. آتش در آستانه سرایت به طبقات بود. در طبقات بالایی به دو مرد حدود ۵۰ ساله که یکی از آن‌ها بالای ساختمان محبوس شده بود، دسترسی پیدا کردند و یک نفر هم در طبقه دوم بود که هر دوی آن‌ها به سلامت خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: گروه‌های دیگر همزمان با خاموش کردن آتش، با یک نفر که کاملا سوخته بود و هویتش قابل تشخیص نبود، مواجه شدند که جان خود را در لحظات اولیه از دست داده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته ملکی، در حال حاضر آتش خاموش شده است و ایمن‌سازی و لکه‌گیری هم انجام شده و محل به منظور بررسی علت حادثه تحویل کارشناسان خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید