آتش‌سوزی در یک شرکت خودروسازی

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۰
    کد خبر :896432
آتش‌سوزی در یک شرکت خودروسازی

پیش از ظهر امروز در یک شرکت خودروسازی واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص آتش‌سوزی روی داد و دود حاصل از این آتش‌سوزی از فواصل دور قابل رؤیت بود. اکنون این آتش‌سوزی با حضور آتش‌نشانان اطفا شده است.

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار تسنیم گفت: ساعت 11:50 ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرویی در مسیر شرق به غرب جاده مخصوص، بعد از جاده کوهک به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک تعمیرگاه بزرگ متعلق به یکی از شرکت‌های خودروسازی بود که در آن تعدادی اتوبوس‌ (بیشتر اسقاطی) نگهداری می‌شد.

ملکی ادامه داد: در زمان بُرش‌کاری روی بدنه چند اتوبوس، احتمالاً به دلیل بی‌احتیاطی کارگران، آتش‌سوزی روی داده و آتش به خاطر وزش باد، به چند خودروی دیگر نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، عوامل آتش‌نشانی همان تعمیرگاه صنعتی نیز در محل حضور داشته و مشغول عملیات بودند که آتش‌نشانان تهرانی نیز کار خود را آغاز کرده و مشغول عملیات شدند.

به گفته وی، حدود 13، 14 دستگاه خودرو در این حادثه دچار آتش‌سوزی شد که اکثر آن‌ها اسقاطی بودند.

به گزارش تسنیم؛ ملکی تصریح کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت و نیروها دقایقی قبل پس از ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل مسئولان دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید