موتورولا و رونمایی از ابزاری برای برقراری ارتباط ماهواره‌ای با گوشی

    کد خبر :977984
موتورولا

شرکت موتورولا به تازگی از ابزاری رونمایی کرده که به افراد اجازه می‌دهد با گوشی خود ارتباط ماهواره‌ای با دیگر افراد داشته باشند، قابلیتی که پیش از این تنها سری آیفون 14 به آن مجهز بودند.

بازتاب-این ابزار Defy Satellite Link نام دارد و به چیپ 6825 Bullitt مدیاتک مجهز شده و همانند سری آیفون 14 افراد می‌توانند به صورت پیامک ارتباط ماهواره‌ای با دیگر دوستان خود داشته باشند. برای استفاده کافی است آن را با بلوتوث به گوشی اندرویدی یا iOS متصل کنید و سپس می‌توانید پیامک خود را با ارتباط ماهواره‌ای به دیگران ارسال کنید.

موتورولا طراحی بادوامی برای آن در نظر گرفته و از استاندارد IP68 برای دوام دربرابر آب و گردوغبار بهره می‌برد. همچنین باتری 600 میلی آمپرساعتی موجب شارژدهی چندین روزه برای Defy Satellite Link می‌شود. برای استفاده باید اپ Bullitt Satellite Messenger را روی گوشی خود داشته باشید.

موتورولا

این اپ شاید برای استفاده نیاز به اینترنت دارد اما در شرایط نامناسب با ارتباط ماهواره‌ای هم فعال خواهد شد. ناگفته نماند برخلاف دستگاه اپل نیازی نیست گوشی را به سمت ماهواره‌ نگهدارید و در هر جهتی از آن می‌توان استفاده کرد. البته ارتباط ماهواره‌ای مستلزم داشتن هوایی آفتابی و صاف است.

فردی که از برنامه اختصاصی بهره نگیرد، در قالب SMS می‌تواند پیام ماهواره‌ای موردنظر را دریافت کند. دستگاه خود 100 دلاری بوده و برای استفاده از قابلیت پیام ماهواره‌ای باید ماهانه 5 دلار هزینه کرد. شایان ذکر بوده این گجت قابلیت SOS Assist را شامل شده که با مراکز اورژانس تماس برقرار می‌کند. ویژگی که با همکاری FocusPoint International به کار گرفته شد.

تاریخ عرضه مشخص نیست و بزودی عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید