طلاق به دلیل خوبی بیش از حد همسر!!!

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲
    کد خبر :911271
شاید طلاق یکی از سخت ترین اتفاقات زندگی باشد و شاید این پروسه برای خانم ها سخت تر باشد اما جالب است داستان این بخش را بخوانید و بدانید هستند کسانی که نه به دلیل بدی و سخت گیری شوهرشان بلکه به دلیل بیش از اندازه خوب بودن اون اقدام به طلاق می کنند.

یک خانم با هویت ناشناس از کشور هند اخیراً با درخواست طلاق از همسرش به دلیل خوبی بیش از اندازه ی او خبرساز شد. از او خواستند که علت درخواستش را توضیح دهد و آن خانم گفت که همسرش او را به شدت دوست دارد، هرگز با او دعوا و جر و بحث نمی کند و او هم نمی تواند این شرایط را بپذیرد. چیزی که قضیه را عجیب تر می کرد، این بود که شوهر این خانم برای او آشپزی هم می کرد، خانه را تمیز می کرد و در انجام کار های مختلف به او کمک می رساند و او به دلیل زیاد از حد خوب بودن همسرش تقاضای طلاق کرده بود.

او همچنین اضافه کرد:او هرگز سر من داد نمی زند و هیچ وقت مشکل و ناراحتی برای من ایجاد نمی کند. همچنین در انجام امور خانه به شدت به من کمک می کند. هر زمان که اشتباه می کنم همیشه من را می بخشد. زمانی که می خواهم با او جر و بحث کنم اجازه این کار را نمی دهد و به همین دلیل من هرگز علاقه و نیاز به زندگی که در آن همسرم مدام با من موافقت کند، ندارم

بعد از شنیدن شکایت های خانم دادگاه سریعاً درخواست او را رد کرد و از این زوج خواست که تفاوت ها و درخواست های یکدیگر را بشنوند. اگرچه که خانم دست از درخواست خود برنداشت. بعد از این که درخواست طلاق رد شد ، او سریعا به دادگاه دیگری مراجعه کرد اما دادگاه دیگر هم درخواست طلاق او را رد کرد.

از قرار معلوم این خانم هندی از خوشی و آرامش زیاد در زندگی مشترک خسته شده است و برای تنوع هم که شده دوست دارد همسرش گاهی با او دعوای دلچسبی داشته باشد.

55آنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید