تویوتا لندکروز چینی با طراحی مضحک رونمایی شد

    کد خبر :981463
تویوتا لندکروز

شرکت‌های چینی همیشه سعی دارند با الگوبرداری از طراحی خودروهای مطرح دنیا محصولی جذاب برای ارائه داشته باشند. به تازگی یک خودرویی با نام Kuluze معرفی شده که مشخص نیست چه شرکتی تولید آن را برعهده دارد.

بازتاب-نکته جالب اینجا بوده که این مدل برگرفته از تویوتا لندکروز است اما در ابعادی بسیار کوچک. طراحی عجیب این خودرو به شکلی بوده که وکلای تویوتا به دلیل طراحی مضحک آن تمایلی به شکایت پیدا نکردند. از هر سمتی به این مدل نگاه می‌کنید یک تویوتا لندکروز یا همان LC300 کوچک شده است.

تویوتا لندکروز

در ابتدا تصور می‌شد این مدل برای کودکان طراحی شده اما متوجه شدیم یک مدل واقعی است اما از نوع الکتریکی. از جلو یک تویوتا لندکروز کامل بوده و از عقب هم چنین است. البته در بخش لاستیک و آینه بغل چندان شباهتی به شاسی بلند بزرگ تویوتا شباهت ندارد. سازنده تلاش کرده تا این مدل بیشترین شباهت را به لندکروز داشته باشد.

بسته به اینکه این خودروی الکتریکی کوچک روی چه پلتفرمی ساخته شده، حداکثر سرعت آن بین 30 تا 100 کیلومتر در ساعت است. همین امر در مورد برد نیز صدق می‌کند، بسته به اینکه باتری چقدر کوچک است، می‌تواند بردی بین 30 تا 150 کیلومترداشته باشد.

قطعا نباید چنین مدلی را برای علاقمندان لندکروز مناسب دانست زیرا بیشتر یک خودرو مضحک بوده تا واقعی برای لذت بردن.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. عبدالزهراء گفت:
    موافقم ۱

    بو نمده اوغلان

دیدگاهتان را بنویسید