بهترین گوشی های هوشمند بازار کدامند؟

    کد خبر :1002081
گوشی های هوشمند

صنعت گوشی‌های هوشمند بازیگران متنوعی دارد که هر یک سعی دارند در این حوزه محصول بهتری ارائه دهند. هرچند باید سامسونگ و اپل را بازیگران اصلی دانست.

بازتاب-انتخاب یک گوشی از میان صدها مدل تلفن هوشمند آن هم تحت برندهای مختلف امر ساده‌ای نیست و باید با تحت تحقیق و بررسی انجام گیرد. گوشی‌هایی که در رده‌های مختلف میان رده، پرچمدار و اقتصادی قرار می‌گیرند و اقشار گسترده‌ای را پوشش می‌دهند.

بنابراین پیش از خرید باید به لیست‌های برترین توجه شود تا از میان آنها گزینه موردنظر انتخاب گردد. در این مقاله نیز قصد داریم بهترین مدل‌های حال حاضر در صنعت گوشی را شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی اپل

آیفون 14 پرو

گوشی های هوشمند

این تلفن هوشمند اپل در حال حاضر یکی از بهترین آیفون‌هایی بوده که می‌توان خریداری کرد. گوشی که در کنار نسخه پرو مکس بسیار محبوب هستند و سخت افزاری قدرتمند در کنار نرم افزاری جذاب شامل آنها شده است.

آیفون 14 پرو با نمایشگری که ویژگی داینامیک آیلند دارد، یک تجربه کاربری لذت بخش رقم زده و از فیس آیدی هم برخوردار است. این مدل مشخصات کلیدی برتری نسبت به سایر آیفون‌های موجود در آن گنجانده شده تا انتخاب نهایی دوستداران آیفون تلقی شود.

با داشتن چیپ A16 بایونیک در کنار 6 گیگ رم و دوربین 48 مگاپیکسلی حرفه‌ای، آیفون 14 پرو در کنار برادر پرومکس خود یک گزینه تمام عیار بوده که از میان آیفون‌ها می‌توان انتخاب کرد و رضایت کاملی داشت.

 

بهترین گوشی اندرویدی

گلکسی اس 23 اولترا

گوشی های هوشمند

به جرات می‌توان اس 23 اولترا سامسونگ را برترین گوشی اندرویدی و این شرکت دانست. تلفن هوشمندی که دارای قلم بوده و از سخت افزاری به شدت قدرتمند بهره می‌برد. این تلفن هوشمند پرچمدار اولین گوشی 200 مگاپیکسلی سامسونگ محسوب شده و در بحث تصویربرداری حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

متریال باکیفیت آن نظر هر فردی را جلب کرده و قابلیت‌های جذاب این مدل نیز در میان گوشی‌های اندرویدی کم نظیر است. اس 23 اولترا ابعاد بزرگی داشته که برای یادداشت برادری آن را به گزینه مناسب تبدیل می‌کند.

با تمام این اوصاف، نامیدن اس 23 اولترا سامسونگ به عنوان بهترین گوشی اندرویدی عمل اشتباهی نیست، زیرا حقیقتا یک غول اندرویدی به حساب می‌آید.

 

بهترین گوشی اندرویدی میان رده

گوگل pixel 7a

گوشی های هوشمند

گوشی گوگل pixel 7a یک میان رده برجسته اندرویدی بوده که مشخصات کلیدی قدرتمندی چون چیپ تنسور نسل دوم شامل آن شد. همچنین دارای دوربین حرفه‌ای بوده و فراتر از یک میان رده می‌توان این گوشی را به کار گرفت.

برند گوگل در همکاری با شرکایی چون سامسونگ توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار کند. این مدل 500 دلاری به نمایشگر FHD+ بزرگ 90 هرتزی مجهز شده و از اندروید خالص هم بهره می‌برد تا یک تجربه کم نقص و لذت بخش را به مخاطب ارائه دهد.

شرکت گوگل هر سال نسخه جدیدی از گوشی میان رده خود را معرفی کرده و در این بین باید به مدل موردبحث اشاره کرد.

 

بهترین گوشی میان رده اپل

آیفون SE 2022

گوشی های هوشمند

آیفون یک گوشی میان رده برای اپل بوده که طراحی شبیه به آیفون 8 داشته و مشخصات کلیدی قدرتمندی هم برای آن تدارک دیده شده است. دستگاه با قیمتی اقتصادی نسبت به سایر گوشی‌های اپل به فروش می‌رسد.

اپل همیشه سعی داشته محصولاتی باکیفیت ارائه دهد و SE 2022  با قیمت 450 دلاری محصول ارزشمند کمپانی کوپرتینویی است. قلب تپنده این گوشی A15 بایونیک بوده که در کنار 4 گیگ رم و 12 مگاپیکسل دوربین عقب، یک گزینه جذاب تلقی می‌شود.

همچنین باید به نمایشگر رتینا 4.7 اینچی پرداخت که تجربه کاربری آسانی رقم می‌زند. این گوشی دارای باتری 2018 میلی آمپرساعتی بوده که متناسب سخت افزار و ویژگی‌های این تلفن هوشمند تدارک دیده شده است.

 

بهترین گوشی از نظر دوربین

گوگل پیکسل 7 پرو

گوشی های هوشمند

گوگل پیکسل 7 پرو را با مشخصات فوق العاده قوی و خاصی همراه کرد. نقطه قوت این مدل دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی بوده که در عقب گنجانده شده و چند حسگر ثانویه آن را همراهی می‌کنند تا عملکرد عالی از خود نشان دهد. در تست‌های تاکنون انجام شده، پیکسل 7 پرو موفق ظاهر شده و نسبت به رقبا حرف بسیاری برای گفتن دارد.

چیپ تنسور نسل دوم گوگل نیز قدرت نمایی کرده و با پیکربندی رده بالا، پیکسل 7 پرو را به گزینه ارزنده تبدیل ساخته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید