آمار مقایسه قیمت اسکوتر برقی با PS5 در سال 1400

    کد خبر :895976

وقتی در حال خواندن این مقاله هستید یعنی قصد خرید اسکوتر برقی را دارید. اسکوترهای برقی که با نام های اسکوتر شارژی، اسکوتر هوشمند و هاوربرد نیز شناخته می شوند هر روز طرفدار بیشتری پیدا می کنند. از اسکوترهای شارژی می توان برای رفت و آمدهای روزانه و تفریح استفاده کرد.

قیمت اسکوتر برقی به چه چیزهایی ربط دارد؟

قیمت اسکوتر هوشمند به موارد متعددی بستگی دارد.

♦ اولین مورد مدل آن است. از مهم ترین و محبوب ترین مدل های آن می توان به اسکوتر شارژی دسته دار و اسکوتر شارژی خودتعادل که شامل هاوربردها و ناین بات ها می شوند، اشاره کرد.

♦ هنگامی که مدل دلخواه خود را انتخاب کردید، باید سایز و وزن اسکوتر سوار را در نظر بگیرید. هر چه فردی که قرار است از اسکوتر شارژی استفاده کند بزرگ تر و سنگین تر باشد باید سایز و اندازه ی اسکوتر هم بزرگتر باشد. و به طبع آن قیمت آن هم بالاتر می رود.

♦ برخی اسکوترهای هوشمند فقط روی سطوح صاف حرکت می کنند ولی برخی مانند مدل های آفرود می توانند روی سطوح ناهموار نیز کارایی خود را داشته باشند. بلوتوث و سیستم پخش موسیقی، ریموت کنترل و صندلی از دیگر امکاناتی است  در قیمت اسکوتر برقی تاثیر دارد.

قیمت انواع اسکوتر هوشمند در مقایسه با ps 5

حتما شما هم میدانید کنسول بازی ps 5 که طرفداران بسیاری با قیمت دلار امروز سر به آسمان کشیده اگرچه هنوز هم طرفداران و مشتاقان خاص خود را دارد . اما خودتان مقایسه کنید که بهتر است کودکان و نوجوانان در چنین سنی در یکجا بنشینند و بازی های کامپیوتری بکنند و یا بازی های با تحرک که برای سلامتی شان بهتر است را انجام دهند ؟

البته این نکته هم قابل ذکر است که قیمت اسکوتر برقی تقریبا 1/6 کنسول بازی ps 5 است!

جهت دیدن قیمت اسکوتر برقی کلیک کنید

قیمت اسکوتر برقی ارزان

ارزان ترین اسکوترهای برقی اسکوترهای خودتعادل یا هاوربردها هستند. این مدل از اسکوترهای برقی معمولا از مدل های دیگر کوچک تر و سبک تر هستند. به همین علت قیمت آنها پایینتر از سایرین می باشد. هاوربردها بر مبنای سایز چرخ خود به چند دسته تقسیم می شوند. اسکوترهای هوشمند 6.5 اینچ، 8 اینچ، 10 اینچ و آفرود از مشهور ترین هاوربردها به حساب می آیند.

قیمت هاوربرد 6.5 اینچ

این هاوربردها کوچکترین سایز چرخ ها و پائینترین قیمت را در اسکوترها دارا می باشند. این مدل های پرفروش مناسب تفریح و لذت بردن خردسالان و کودکان می باشد.

قیمت هاوربرد هوشمند 8 اینچ

قطر چرخ این اسکوتر ها 8 اینچ می باشد. از هاوربردهای 6.5 اینچ کمی بزرگ تر و گران تر می باشند و قدرت بیشتری نسبت به آنها دارند. برای کودکان و نوجوانان بیشتر از این مدل می برند و برای سطوحی که کمی ناهموار است بسیار مناسبند.

قیمت هاوربرد 10 اینچ

10 اینچ ها و آفرود ها که در ادامه توضیح می دهیم فرق چندانی در سایز چرخ ندارند و شیارهای لاستیک تفاوت آنها را رقم می زند. از دو مدل قبلی قوی ترند چون از موتور قوی تری در چرخ های خود بهره می برند. قیمت این هاوربردها کمی گران تر از مدل های قبلی است.

گران ترین هاوربرد

مدل های آفرود به دلیل وجود شیارهایی متفاوت در لاستیک های خود می توانند در سطوح ناهموارتری نسبت به مدل های قبلی حرکت کنند و قدرت آنها از همه ی هاوربردها بیشتر است. باید این نکته را در نظر بگیرید که اینها اسکوتر هستند و توانایی بالا رفتن از شیب های تند را ندارند. همچنین چون موتور هاوربردها درون چرخ های آنهاست اگر آب و گل و لای زیادی به چرخ ها بخورد امکان خرابی و سوختن موتور وجود دارد. اسکوترهای برقی آفرود گران ترین نوع هاوربردها به حساب می آیند.

قیمت اسکوتر شارژی ناین بات

اسکوترهای ناین بات که محصول شرکت شیائومی می باشند نوعی اسکوتر خودتعادل می باشند. طراحی منحصر بفرد آنها و سواری هیجان انگیزی که دارند قیمت آنها را نسبت به هاوربردهای معمولی بسیار بالاتر برده است. ناین بات ها را می توان گفت همان هاوربردها در سایزی بزرگ تر به همراه یک دسته ی قابل تنظیم هستند. دسته ای که در مرکز ناین بات ها هستند برای تغییر جهت با کمک زانو می باشند. زیبایی چشمگیر این نوع اسکوترهای شارژی ارزش هزینه کردن را خواهد داشت.

قیمت اسکوتربرقی دسته دار

این نوع اسکوترها تفاوت زیادی با هاوربردها دارند. نوع قرارگیری چرخ ها در هاوربرد در عرض یک خط است و در اسکوترهوشمند دسته دار در طول یک خط می باشد. آنها بزرگ تر هستند و از اجزای قوی تری استفاده می کنند. زیرا علاوه بر تفریح و مانور دادن از آنها می توان برای رفت و آمدهای روزمره به مدرسه و محل کار استفاده کرد. بنابراین اکثرا قیمت آنها از هاوربردها بیشتر است. اولین اسکوترهای برقی هم از همین نوع بوده اند و آنها را به نام اسکوتر برقی معمولی نیز می شناسند.

قیمت اسکوتر برقی تاشو

اکثر اسکوترهای شارژی دسته دار تاشو هم می باشند. در کمتر از 5 ثانیه می توان آنها را جمع کرد و به راحتی حمل و جابجا کرد.

قیمت اسکوتر هوشمند دخترانه

اسکوترهای شارژی محدودیت جنسی ندارند و همه ی اسکوترها را هم دختران می توانند استفاده کنند و هم پسران. اما در انتخاب طرح و رنگ اسکوتر برقی معمولا دختران به سراغ طرح های ظریف تر با رنگ آمیزی روشن تر می روند. و پسران دنبال طرح ها و رنگ های هیجان انگیز تر می روند.

قیمت اسکوتر شارژی ریموت دار

برخی از اسکوترهای شارژی با داشتن یک برد اضافه ریموت دار می باشند که در قیمت آنها تاثیرگذار خواهد بود. شما با ریموت می توانید اسکوتر هوشمند خود را روشن و خاموش کنید. آن را در حالت استند بای قرار دهید و همچنین آن را قفل کنید. قفل کردن بیشتر برای خردسالان است که نتوانند در مواقع و مکان های خطرناک از آن استفاده کنند.

قیمت اسکوتر برقی دست دوم

اگر دنبال ارزان ترین اسکوتر شارژی هستید و قیمت اسکوترهای هوشمند موجود در بازار شما را راضی نمی کند می توانید به سراغ مدلهای دست دوم اسکوتر شارژی بروید. البته تهیه ی وسیله ی کارکرده ای که با برق کار می کند کمی ریسک دارد. اما با مراجعه به فروشگاه معتبری که تخصصی در زمینه ی اسکوتر برقی کار می کند همچون شرکت ساپتک ایرانیان می توانید با خیالی راحت و با قیمت ارزان اسکوتر شارژی مورد علاقه ی خود را خریداری کنید و از خدمات پس از فروش آنها نیز استفاده کنید.

خرید اسکوتر برقی

برای خرید اسکوتر برقی با قیمت مناسب و کیفیت خوب ترجیحا سراغ فروشگاه های جامع نروید. بهترین راه آن است که از فروشگاهی خرید کنید که به صورت حرفه ای در زمینه ی اسکوتر برقی کار می کند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باشد. تا در صورت بروز مشکل پاسخگوی شما باشد. شرکت ساپتک اسپورت با کارشناسان مجرب خود می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

جهت خرید اسکوتر برقی کلیک کنید

نگهداری اسکوترهای برقی

اسکوترهای برقی مانند هر وسیله ی الکتریکی دیگری به مراقبت و نگهداری نیاز دارد. سعی کنید از اسکوتری که خریداری کرده اید به درستی مراقبت کنید. به اسکوتر شارژی بیش از حد آن فشار نیاورید. بیش از حد آن را شارژ نکنید و زمانی که اتمام باتری را اخطار داد دیگر از آن استفاده نکنید. مراقب چاله چوله های مسیر باشید که ضربه ی شدیدی به اسکوتر وارد نشود. از آب خوردن به اسکوتر هوشمند خود جلوگیری کنید و آن را زیر باران و در مسیرهای خیس استفاده نکنید.

قیمت قطعات اسکوتر شارژی

هرچقدر هم از اسکوتر برقی به درستی نگه داری کنید بازهم قطعات آن عمری دارند و زمانی عمر آنها به پایان خواهد رسید. و شما مجبور به تعمیر یا تعویض آن قطعات خواهید شد. قطعاتی همچون باتری، شارژر، موتور، برد الکترونیکی، قاب و شاسی که به مرور زمان ممکن است خراب شوند. برای تعویض آنها کار بسیار مشکلی نخواهد بود و با کمی اطلاعات و با مشورت از کارشناسان اسکوترشارژی می توانید خودتان در خانه هم این کار انجام بدهید. همچنین دست دوم برخی از این قطعات هم با کمی جستجو در بازار یافت می شوند. شرکت ساپتک مرکز تخصصی اسکوتر برقی قطعات انواع اسکوترهای هوشمند را با قیمتی مناسب در سایت خود و به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند.

قیمت تعمیر اسکوتر هوشمند

هنگامی که اسکوتر شارژی شما درست کار نمی کند ممکن است قطعا یک یا چند قطعه به مشکل برخورده اند. خیلی از مواقع مشکلات جزئی هستند و نیاز به تعویض نیست و می شود آن ها را تعمیر کرد. برای تعمیر اسکوتر برقی با جستجو در گوگل می توانید به برخی نکات مهم و کلیدی تعمیرات اسکوتر شارژی و قطعات برسید. اما اگر رفع مشکل از عهده ی شما بر نمی آید باید اسکوتر را به یک تعمیرگاه اسکوتر برقی معتبر ببرید و آن را به دست تکنسین های فنی اسکوتر بسپارید. ساپتک اسپورت دارای تخصصی ترین تعمیرگاه اسکوتر برقی با کادری مجرب در کشور می باشد و شما می توانید با خیالی راحت اسکوتر برقی معیوب خود را به آن ها بسپارید. با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان اسکوتر برقی شما تعمیر خواهد شد.

منبع : ساپتک اسپورت

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. موافقم ۱
    مخالفم ۰

    اسکوتر برقی دست دوم را بخرید یک انتخاب عالی است! در حقیقت، استفاده از اسکوتر برقی می‌تواند یک راه محکم برای حمل و نقل شهری باشد. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که اسکوتر به خوبی کار می‌کند و باتری آن در وضعیت خوبی قرار دارد. با یک اسکوتر برقی دست دوم، شما می‌توانید به هزینه کمتری به حرکت بپردازید و به محیط زیست کمک کنید.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم

دیدگاهتان را بنویسید