️قتل زن مبتلا به ام‌اس به دست پرستار خانگی

  • حوادث
  • سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۱۳
    کد خبر :1054712
قتل زن مبتلا به ام‌اس پرستار خانگی

اوایل بهمن ماه امسال رسیدگی به قتل زن میانسال با اعلام از سوی کادر درمان یکی از بیمارستان‌های ورامین در دستور کار بازپرس کشیک قتل دادسرای ورامین قرار گرفت.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد ساعتی قبل از انتقال زن میانسال و همسرش به بیمارستان یکی از آشنایان آنها با اورژانس تماس گرفته و بیهوش بودن مشکوک زوج میانسال را گزارش داده است.

بلافاصله امدادگران اورژانس از راه رسیده و این زوج را به بیمارستان منتقل کردند اما وخامت حال زن به حدی بود که تلاش کادر درمان برای نجات جانش مثمر ثمر نبوده و او ساعتی بعد به کام مرگ فرو رفت.اما همسرش در حالت کما تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

مرد جوانی که اولین نفر وارد خانه زوج میانسال شده و پیکر نیمه جان آنها را دیده بود؛ در مراحل ابتدایی تحقیقات به ماموران جنایی گفت:«این زوج میانسال از بستگان من هستند که با هم رفت و آمد زیادی داشتیم.امروز چندین بار با آنها تماس گرفتم چون می‌خواستیم برای آخر هفته با هم قرار تفریح تنظیم کنیم اما پاسخ ندادند.

من می‌دانستم که حالشان خوب بود و همین باعث شد که نگران بشوم که شاید اتفاقی برای آنها افتاده باشد.احتمال می‌دادم که شاید دچار گازگرفتگی شده باشند برای همین تصمیم گرفتم هرطور شده داخل خانه‌شام بروم.»

مرد جوان در ادامه گفت:«وقتی مقابل خانه‌شان رسیدم موضوع را با چند نفر از همسایه‌های آنها در میان گذاشتم و با کمک آنها قفل در را شکسته و وارد خانه‌شان شدیم که دیدیم بی‌حال در اتاق خواب افتاده و بیهوش بودند. ما فورا با اورژانس تماس گرفتیم و امیدوار بودیم که جان این دو نفر نجات پیدا کنند.»

در حالی که به نظر می‌رسید او و همسرش به عمد توسط فردی مسموم شده باشند رسیدگی به مرگ مشکوک این زن در دستور کار جنایی قرار گرفت و جسد با دستور بازپرس پرونده راهی پزشکی قانونی شد تا آزمایش‌ها و معاینات لازم روی جسد انجام شده و علت دقیق تامه فوت مشخص شود. در همین حال خانه مقتول تحت بررسی قرار گرفت.به هم ریختگی خانه حکایت از این داشت که فردی با قصد سرقت خانه را به هم ریخته و دنبال اشیا با ارزش گشته است.

همچنین مقداری شیرینی نان خامه‌ای در خانه پیدا شد که با دستور بازپرس جنایی برای آزمایش به آزمایشگاه پزشکی قانونی فرستاده شد تا مشخص شود علت وخامت حال زوج میانسال خوردن آنهاست یا خیر.

دو روز از قتل زن میانسال گذشته بود که بالاخره همسر مقتول به هوش آمد.به محض اینکه این مرد قدرت تکلم خود را پیدا کرد به ماموران جنایی گفت:«همسر من مبتلا به ام‌اس بود.حدود یک سال قبل زن 40 ساله‌ای را به عنوان پرستار خانگی او استخدام کردیم تا به همسرم در کارهای شخصی‌اش و همچنین کارهای خانه کمک کند.

اودر این مدت در خانه ما رفت و آمد می‌کرد و جای همه اشیا گرانبهای ما و همچنین پول و طلاها را فهمیده بود.» شوهر مقتول در ادامه گفت:«زن جوان روز حادثه برای من و همسرم نان خامه‌ای آورد و من بعد از خوردن آن دیگر هیچ چیز یادم نیست.»

با اطلاعاتی که شوهر مقتول در اختیار ماموران جنایی قرار داد رد زن جوان زده شد.در ابتدا این زن گوشی موبایل خود را خاموش کرده بود اما سرانجام در مخفیگاهش دستگیر شد و به خوراندن شیرینی نان خامه‌ای مسموم به زن و مرد میانسال با همدستی یک مرد جوان اعتراف کرد.

این زن در بازجویی گفت:«مدتی قبل با مرد جوانی آشنا شده بودم که می‌دانست من در خانه زن میانسال کار می‌کنم.به او گفتم که وسوسه شدم که از زن میانسال سرقت کنم و با همفکری او نقشه سرقت را کشیدیم.مرد جوان قرص خواب‌آور قوی تهیه کرد و من آن را پودر کرده و به شیرینی اضافه کردم.

بعد شیرینی‌ها را به زن و مرد میانسال دادم اما قصد من این نبود که با آن شیرینی‌ها آن دو نفر را به قتل برسانم و فقط می‌خواستم آنها را بیهوش کنم.» در حالی که این زن به سرقت از خانه مقتول اقرار صریح داشت، با اطلاعاتی که او در اختیار ماموران قرار داد مرد جوان همدست او نیز بازداشت شد.

ساسان غلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با تایید این خبر گفت:«رسیدگی به این پرونده در مرحله تحقیقات است و بعد از طی روال قانونی کیفرخواست متهمان صادر خواهد شد.»

هفت صبح

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید