‍‍‍ ۱۰ نکته مهم و کاربردی برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

    کد خبر :738741

داوطلبان کنکور سراسری ۹۹ لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه به چند نکته مهم و کاربردی توجه کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در موعد مقرر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در ادامه این مطلب به بیان ۱۰ نکته مهم و کاربردی که هر داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری باید بداند می‌پردازیم.

آزمون هنر در صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنج شنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱ شهریور ماه برگزار می‌شود.

کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۲۸ مرداد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه منتشر می‌شود.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان برای دریافت کارت باید شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره سریال شناسنامه را داشته باشند.

داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) خود اقدام کنند.

داوطلبان براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. همه داوطلبان باید برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور با ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکند.

داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی به باجه‌های رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری که از روز سه شنبه ۲۸ مرداد شروع به فعالیت خواهند کرد مراجعه کنند.

داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات، شامل جنسیت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم و وضعیت تحصیلی، اشتغال و نوع سوال انتخابی در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند ضروری است از روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد لغایت روز چهارشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار) به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه پرینت کارت مراجعه کنند.

به گزارش جوان،داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت وجود هر گونه نقص فقط باید در روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد جهت رفع نقص احتمالی کارت شرکت در آزمون به باجه رفع نقص مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید