۶ استان کشور بارانی می‌شوند

    کد خبر :849469

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی نقاط شش استان کشور طی امروز و فردا خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا در گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و برخی نقاط مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش باران و در مناطق مرتفع و کوهستانی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه شنبه و یکشنبه در گیلان و برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و شمال آذربایجان غربی بارش رخ می‌دهد، افزود: دوشنبه در برخی نقاط گیلان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ مهر) صاف و غبار صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۱۰مهر) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: با توجه به پیش بینی حرکت غرب سوی چرخند حاره‌ای در شمال اقیانوس هند، انتظار می‌رود از اواخر وقت جمعه این توفان به سواحل جنوب شرق سیستان و بلوچستان نزدیک شود و از این رو شنبه و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه نوار ساحلی رگبار و رعد و برق شدید همراه با وزش باد خیلی شدید رخ دهد.

به گزارش ایسنا، ضیایی همچنین گفت: طی دو روز آینده در بعضی ساعات، سرعت وزش باد در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید