۶ استان پر تصادف کشور در ایام نوروز معرفی شد

    کد خبر :253304

رییس پلیس راهور ناجا استان های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی را پر تصادف ترین استان های کشور در ایام نوروز معرفی کرد.

سردار تقی مهری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید سردار حسین اشتری از قرارگاه نوروزی پلیس در عوارضی تهران-قم در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح ویژه ترافیک نوروز از ۲۴ اسفند ۹۶ شروع شد و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا خواهد کرد و با اقدامات صورت گرفته در سراسر کشور شاهد حضور خوب، گسترده پلیس و هماهنگی با تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی بودیم.

وی افزود: علل وقوع تصادفات در ایام اجرای طرح تعطیلات نوروز، سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی بیش از ۸۵ درصد علل تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

رییس پلیس راهور ناجا استان های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، فارس، گلستان، مرکزی و خراسان رضوی را پر تردد ترین استان های کشور در نوروز امسال دانست و گفت: استان های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی نیز پر تصادف ترین کشور بودند.

وی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون افزایش حدود ۱۴ درصدی تردد در سطح کشور را شاهد بودیم، در همین ایام مصرف سوخت روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر اعلام شد، که نشان دهنده تردد روزانه یک میلیارد کیلومتر در سطح کشور است.

محورهای کندوان و هراز از ساعت ۱۵ یک طرفه می شوند

مهری با بیان این که ایست های طولانی و گره ترافیکی در ایام نوروز نداشتیم، گفت: محورهای ورودی به مشهد مقدس و نیز محورهای شمالی دارای ترافیک سنگین اما روان بوده است.

به گزارش مهر، وی به تدابیر روز ۱۳ فروردین اشاره کرد و گفت: محور کندوان از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سوی کرج یک طرفه خواهد بود، محور هراز نیز از آب اسک به سوی رودهن از ساعت ۱۵ یک طرفه می شود.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: همکاران من تا پایان تعطیلات در محورهای کشور مستقر خواهند بود و امیدواریم بتوانیم، آرامش خوبی در سفر برای مردم عزیز فراهم کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید