۴ کشته و ۱۱ زخمی در تصادف اتوبوس مسافربری

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۰۶
    کد خبر :1008069
تصادف اتوبوس مسافربری

در تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در ابتدای مسیر سبزوار – بردسکن در استان خراسان رضوی چهار نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در ابتدای مسیر سبزوار – بردسکن چهار کشته و ۱۱ مصدوم برجای گذاشته است.

عباس کافی در جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: این حادثه تلخ شامگاه چهارشنبه ۲۱ تیرماه در کیلومتر یک محور سبزوار- بردسکن رخ داد که چهار نفر از سرنشینان خودرو پژو بر اثر تروما و سوختگی در صحنه فوت شدند.

وی ادامه داد: در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود نیز ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: یک نفر از مصدومین طبق گزارش کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه به صورت شخصی به بیمارستان مراجعه و ۳ مصدوم درمان سرپایی انجام گرفته است.

کافی گفت: در این‌ حادثه علاوه بر آماده‌باش کامل مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اتوبوس آمبولانس نیز به عنوان پشتیبان در صحنه حادثه حضور داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید