۲ تا از محبوب‌ ترین هتل های شمال

    کد خبر :931607

شهرهای شمال کشورمان هر کدام به‌گونه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی هستند. خوشبختانه صنعت هتلداری نیز در این منطقه از ایران پیشرفت خوبی داشته است. امروزه لوکس‌ترین و زیباترین هتل ‌ها را می‌توانید در خطه شمال کشور ببینید و رزرو کنید. اگر هتل های شمال را نمی‌شناسید‌، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل اسپیناس آستارا

یکی از زیباترین هتل های شمال کشور، هتل اسپیناس آستارا است. این هتل در استان گیلان، جاده تالش و آستارا، ۷ کیلومتری آستارا قرار گرفته است. هتلی اسپیناس به دلیل اشرافش به تالاب استیل بسیار محبوب بوده و موردپسند گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری قرار گرفته است. هتل اسپیناس آستارا دقیقاً در سال ۱۳۷۸ به بهره‌برداری رسیده و دارای چهار طبقه اقامتی است. در این چهار طبقه می‌توانید ۱۱۶ فضای اقامتی را ببینید که مناسب استراحت و تفریح هستند.

از جمله واحدهای اقامتی هتل اسپیناس آستارا می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت برای چهار نفر اشاره کرد. این اتاق‌ها با چشم‌اندازهای متفاوت ارائه می‌شوند؛ برای مثال برخی از آنها رو به محوطه و برخی دیگر رو به دریاچه هستند. از امکانات داخلی اتاق‌های یک تخته می‌توان به صندوق امانات، تلفن، یخچال، حمام، چیلر، تلویزیون، سرویس فرنگی، میز و صندلی، مینی بار با هزینه و آباژور اشاره کرد.

اتاق‌های دو تخته هتل اسپیناس آستارا نیز به متراژ ۳۰ مترمربع بوده و قابلیت یک نفر اضافه دارد. این اتاق‌ها با رنگ‌های شاد دیزاین شده و حتماً شما را سر ذوق می‌آورد. رنگ‌های آبی و قرمز به همراه سفید در این اتاق جلوه زیبایی به آن بخشیده که هوش از سرتان می‌برد. اتاق‌های سه تخته هتل اسپیناس آستارا نیز بسیار زیبا و دلباز بوده و دارای امکاناتی نظیر وان، آباژور، سشوار، میز و صندلی، چیلر، حمام، یخچال، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات و… است.

باید بدانید سوئیت‌های هتل اسپیناس آستارا با متراژ ۵۵ مترمربع بوده و مناسب سفرهای خانوادگی است. همچنین این اتاق‌ها قابلیت دو نفر اضافه هم دارد. از امکانات ویژه سوئیت‌های هتل اسپیناس آستارا می‌توان به حوله حمام، چیلر، صندوق امانات، تلویزیون و کارت هوشمند اتاق اشاره کرد. لابی هتل اسپیناس آستارا نیز بسیار باشکوه و مجلل بوده و با پخش موسیقی زنده با سبک‌های متفاوت تایلندی، فرانسوی و سایر کشورها فضایی غرق در آرامش را برای میهمانان به ارمغان آورده است.

همچنین چشم‌انداز بی‌نظیری از تالاب استیل را به نمایش گذاشته است. عصرانه‌های وسوسه‌انگیز، کوکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ و گوارا از دیگر مزایای رزرو هتل اسپیناس آستارا است. همچنین صبحانه‌های متنوع این هتل با نوشیدنی‌های سرد و گرم مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. یکی از معروف‌ترین رستوران‌های هتل اسپیناس آستارا، رستوران شقایق بوده که با منظره‌ای از دریاچه در خدمت میهمانان عزیز است. این رستوران برای ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.

از جمله دیگر رستوران‌های هتل اسپیناس آستارا می‌توان به رستوران زیبای خیام با ظرفیت ۲۳۰ نفر اشاره کرد. این رستوران در قسمت غرب لابی هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی اصیل و سنتی را ارائه می‌دهد. امکانات عمومی هتل اسپیناس آستارا نیز شامل اتاق عقد، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، رستوران، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، فضای سبز، آلاچیق در محوطه، سالن تشریفات، زمین فوتبال، بیلیارد، زمین تنیس، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان با ظرفیت ۳۰۰ خودرو است.

همان‌طور که می‌دانید هتل اسپیناس آستارا در مجاورت تالاب استیل قرار گرفته و به مکان‌های مهم شهر آستارا نیز بسیار نزدیک است؛ برای مثال تا ساحل صدف ۱۰ دقیقه با خودرو، تا پایانه مسافربری آستارا ۱۹ دقیقه، تا آبشار لاتون ۳۷ دقیقه، تا بازار بزرگ ساحلی آستارا ۲۳ دقیقه، تا ترمینال اردبیل ۷۰ دقیقه، تا فرودگاه اردبیل ۴۵ دقیقه، تا جنگل فندقلو ۶۰ دقیقه و تا تله کابین حیران ۳۰ دقیقه با ماشین است. هتل اسپیناس آستارا در واقع یک ۴ ستاره است که نسبت به موقعیت جغرافیایی و امکانات و خدمات خوبی که ارائه می‌دهد، قیمت معقولانه‌ای دارد.

هتل جهانگردی لاهیجان

یکی از هتل های جنگلی خطه شمال کشور، هتل جهانگردی لاهیجان است. فاصله این هتل تا جنگل بسیار نزدیک بوده و برای رسیدن به دریا نیز فقط چند دقیقه زمان لازم است. هتل جهانگردی لاهیجان در استان گیلان، شهر لاهیجان، خیابان امام و جنب استخر لاهیجان قرار گرفته است. این هتل زیبا یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ ها در صنعت هتلداری بوده که قدمتش به قبل از انقلاب باز می‌گردد.

سال ساخت این هتل به سال ۱۳۵۲ بازمی‌گردد؛ اما در سال ۱۳۹۴ دوباره مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته تا میهمانانش را راضی و خوشنود نگه دارد. همچنین هتل جهانگردی لاهیجان در یک منطقه جلگه‌ای با وسعت ۵۸۴ کیلومتر در میدان سپاه و وابسته به شرکت ایرانگردی و جهانگردی بنا گردیده است. در کل هتل جهانگردی لاهیجان ۲۳ واحد اقامتی دارد که در طبقه همکف و اول قرار دارند.

از جمله واحدهای اقامتی هتل جهانگردی لاهیجان باید به اتاق‌های دو تخته، سوئیت یک خوابه برای دو نفر، سوئیت دو خوابه برای چهار نفر و سوئیت دو خوابه برای ۵ نفر اشاره کرد. این سوئیت‌ها بسیار راحت و زیبا بوده و امکانات خوبی نظیر حمام، مبلمان، اسپیلت، یخچال، تلویزیون، آشپزخانه بدون امکانات پخت و پز، مینی بار، حوله حمام، کمد لباس و… دارند. امکانات هتل جهانگردی لاهیجان شامل پارک بازی برای کودکان، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، رستوران، نمازخانه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، چای خانه و… است.

رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و ظرفیت آن ۱۵۰ نفر است. این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. چایخانه هتل جهانگردی لاهیجان نیز در طبقه همکف بوده و با ظرفیت ۳۰ نفر از میهمانان پذیرایی می‌کند. ساعت کاری این مجموعه از ۱۶ الی ۲۰ است. خدمات هتل جهانگردی لاهیجان هم شامل روم سرویس، پرینتر، فکس و کپی، دستگاه واکس کفش، خدمات بیدار باش، تلویزیون در لابی، مبل، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و… است.

همچنین بهتر است بدانید فاصله هتل جهانگردی لاهیجان تا مراکز مهم شهر و جاذبه‌های گردشگری بدین‌گونه است؛ فاصله هتل جهانگردی تا استخر لاهیجان ۶ دقیقه پیاده، تا پارک بعثت یا همان باغ ملی ۷ دقیقه پیاده، تا سینما شهرسبز ۹ دقیقه پیاده، تا حمام گلشن ۲ دقیقه با خودرو، تا مسجد جامع لاهیجان ۲ دقیقه با خودرو، تا آرامگاه عاقلیه ۳ دقیقه با خودرو، تا مسجد اکبریه ۳ دقیقه با خودرو است.

علاوه بر این فاصله هتل تا تالاب سوستان ۸ دقیقه، تا بقعه چهار پادشاه ۲ دقیقه با خودرو، تا تله کابین ۲ دقیقه با خودرو، تا بقعه شیخ زاهد گیلانی ۵ دقیقه با خودرو، تا تالاب بین المللی امیر کلایه ۴۳ دقیقه، تا بام سبز ۴ دقیقه با خودرو، تا شیطان کوه لاهیجان ۴ دقیقه با خودرو، تا پارک جنگلی میرصفا ۳ دقیقه با خودرو، تا فرودگاه فقط ۴۵ دقیقه و تا بازار ۵۰۰ متر است.

در میان هتل های شمال ۲ هتل اسپیناس آستارا و جهانگردی لاهیجان از معروف‌ترین آنها است. این هتل ‌ها را می‌توانید در وبسایت ایران هتل آنلاین با تخفیفات ویژه اعضا رزرو کنید. همچنین قادر خواهید بود آدرس هتل بر روی نقشه را مشاهده نموده و به گالری تصاویر هتل های جنگلی شمال کشور دسترسی داشته باشید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید