۲ اسطوره‌ رئال مادرید، مودریچ را برای دریافت توپ طلا همراهی می‌‌‌کنند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
    کد خبر :432464

هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید با همراهی هیئتی از این باشگاه برای دریافت چهارمین جایزه انفرادی‌اش در سال ۲۰۱۸ راهی پاریس می‌شود.

لوکا مودریچ امسال به عنوان برنده توپ طلای فرانس فوتبال معرفی خواهد شد و فردا (دوشنبه) جایزه خود را در مراسم سالانه‌ای که به همت این نشریه فرانسوی برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.

در حالی که اعلام شده است چهره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و آنتوان گریزمان در مراسم معرفی برنده توپ طلای سال 2018 شرک نخواهند کرد، باشگاه رئال مادرید قصد دارد با گروهی از ستاره‌های سابق این تیم راهی پاریس شود.

هیئتی که باشگاه رئال مادرید برای همراهی مودریچ در سفر به پاریس در نظر گرفته، شامل رئیس باشگاه فلورنتینو پرس، کاپیتان تیم، سرخیو راموس و دو تن از پیشکسوتان باشگاه رائول گونزالس و روبرتو کارلوس می‌شود.

طبق ادعای نشریه مارکا، رافائل واران مدافع میانی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید و هموطن او آنتوان گریزمان از تیم اتلتیکومادرید، رقبای اصلی مودریچ برای کسب توپ طلا هستند و امسال جایزه بهترین بازیکن جوان هم به کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن می‌رسد.

مودریچ پیش از این جوایز انفرادی مانند بهترین بازیکن جام جهانی 2018، بهترین بازیکن یوفا و بهترین بازیکن فیفا را دریافت کرده است که در مراسم اهدای دو جایزه آخر، کریستیانو رونالدو حضور نداشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید