۲ استاندار جدید انتخاب شدند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۸
    کد خبر :847475
۲ استاندار جدید انتخاب شدند

جلسه هیات وزیران روز چهارشنبه به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه اعضای دولت به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.

در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق آقای “احمد محمدی زاده”، به وی به عنوان استاندار بوشهر رأی اعتماد داد.

رئیسی پس از رای اعتماد دولت به استانداران جدید بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، برخورداری از روحیه انقلابی و کارآمدی را از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیران و استانداران دانست و تأکید کرد: امروز همه وظیفه داریم با حرکت جهادی و انقلابی و با اولویت‌بندی نسبت به رفع مشکلات مردم گام برداریم.

رئیس جمهور اظهار داشت: از استانداران انتظار داریم مهم‌ترین مسایل و مشکلات مردم استان را شناسایی کنند و همه ظرفیت‌ها را برای برطرف ساختن مشکلات به کار بگیرند.

رئیسی، خاطر نشان کرد: امروز همه مردم حتی آنهایی که به ما رأی ندادند نیز نسبت به دولت سیزدهم در ایجاد گشایش و آسایش در زندگی خود امیدوار هستند، لذا همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداران وظیفه دارند برای رفع موانع و مشکلات به ویژه در زمینه اشتغال و مسکن گام‌های ماندگار و سازنده‌ای بردارند.

رئیس جمهور تصریح کرد: استانداران باید مشکلات اصلی استان را شناسایی کنند و براساس برنامه و اولویت و با حرکت انقلابی و جهادی و با میدان دادن به جوانان و جوانگرایی در مسیر برطرف ساختن مشکلات حرکت کنند.

احمد محمدی زاده استاندار جدید بوشهر، پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

به گزارش خبر آنلاین، سیدعلی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است و پیش از این، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیئت امنا و هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید