۲۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز به تهران

  • حوادث
  • چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ۸:۱۳
    کد خبر :1049263
مصدوم واژگونی اتوبوس

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، از وقوع یک حادثه رانندگی در آزادراه تهران به زنجان خبر داد.

داریوش تقی‌لو با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس در ساعت ۴ و ۶ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه ۴ دی‌ماه) در لاین شمالی آزادراه تهران به زنجان مابین هیدج و صائین‌قلعه واژگون شد، افزود: در پی این حادثه ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

وی با یادآوری این ۱۰ کد آمبولانس به محل وقوع این سانحه رانندگی اعزام شدند، تصریح کرد: مصدومان حادثه پس از ارزیابی اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان‌های بوعلی و الغدیر انتقال داده شدند.

نقی لو با یادآوری اینکه با توجه به وسعت حادثه، دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمال‌غرب و دو تیم دیگر نیز از پایگاه امدادی صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند، خاطرنشان کرد: این شش تیم اعزام شده متشکل از ۱۲ نجاتگر به همراه سه خودروی نجات با دستگاه‌های ست نجات هیدرولیک و سه آمبولانس در این حادثه حضور داشتند.

به گزارش مهر، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به اینکه این اتوبوس مسافربری با ۳۱ سرنشین از تبریز به تهران در حال تردد بود، اظهار کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم به محض گرفتار شدن در حوادث و سوانح، باشم اه ۱۱۲ ندای امداد تماس حاصل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید