۱۸ کشته و زخمی در پی انفجار اتوبوسی در روسیه/عکس

    کد خبر :835794
۱۸ کشته و زخمی در پی انفجار اتوبوسی در روسیه

در پی انفجار اتوبوسی مسافربری در شهر وورونژ روسیه، دست کم ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند.

مقامات روسیه در شهر وورونژ اعلام کردند در پی انفجار اتوبوسی در مرکز این شهر که در جنوب غربی روسیه قرار دارد، یک زن کشته و ۱۷ تن دیگر زخمی شدند.

«الکساندر گوسف» (Alexander Gusev) فرماندار شهرستان وورونژ با انتشار پیامی در تلگرام اعلام کرد: شمار افراد آسیب دیده بر اثر این انفجار به ۱۸ نفر افزایش یافته که از جمله آن‌ها یک زن است که بر اثر جراحت هایش درگذشته است.

پیشتر مقامات محلی اعلام کرده بودند این انفجار ۱۶ مجروح برجای گذاشته است. این انفجار در نزدیک یک مرکز تجاری اتفاق افتاد. دادستانی این شهر تحقیقاتی را در خصوص این حادثه آغاز کرده است. روایت‌های مختلفی در خصوص علت این انفجار وجود دارد که در دست بررسی است؛ از جمله روایت اولیه این حادثه که گفته شده علت، انفجار کپسول گاز اتوبوس بوده است.

تیم امداد و دستگاه‌های امنیتی و کادر پزشکی روسیه در محل حادثه حضور یافته اند و خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرده تیمی از کارشناسان دستگاه امنیت فدرال روسیه به مکان حادثه رسیده اند.

الکساندر گوسف، فرماندار وورونژ گفته است مقامات تمامی کمک‌های ضروری را به آسیب دیدگان خواهند داد.

همچنین پایگاه خبری مسکو تایمز اعلام کرد این انفجار پنجشنبه شب و در حالی که اتوبوس متوقف بود و مسافران در حال سوار شدن بودند، رخ داد و سبب خرد کردن شیشه‌ها و ریخته شدن آن‌ها به خیابان شد.

راننده این اتوبوس به شبکه تلویزیونی «روسیه -۲۴» گفت حدود ۳۵ مسافر در این اتوبوس به هنگام انفجار سوار بودند. تصاویر منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد مسافران ثانیه‌هایی بعد از این حادثه تلاش دارند تا از در و پنجره‌های شکسته، خود را خارج کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسکو تایمز همچنین به نقل از شبکه آر تی روسیه اعلام کرد بازرسان پنجشنبه شب احتمال وجود دستگاهی انفجاری را نیز رد نکرده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید