۱۰ نکته در دکوراسیون به سبک فنگ‌شویی/اینفوگرافیک

    کد خبر :873600
۱۰ نکته در دکوراسیون به سبک فنگ‌شویی

سبک‌های مختلف چیدمان منزل و محیط کار هر کدام فلسفه و کارایی خود را دارند؛ از این میان، فنگ‌شویی یکی از پرطرفدارترین سبک‌های رایج در دکوراسیون است که اصولی ساده دارد.

فنگ‌شویی یک سبک فلسفی در سنت چین است که بخش هنری آن مشخص می‌کند رنگ‌ها، فضاها و اجزای یک خانه به چه صورت باشند تا فضایی با انر‍ژی مثبت ایجاد شود. اگر به دنبال شلوغ کردن آپارتمان خود برای ایجاد فضایی خوشایند و شاد هستید، فنگ‌شویی ممکن است برای شما گلوله‌ای نقره‌ای باشد.

اساس فنگ‌شویی بر رنگ‌ها و چرخه عناصر است. هر پنج عنصر آتش، آب، خاک، چوب و فلز می‌توانند منجر به برهم خوردن تعادل انرژی در منزل شوند. این سبک چیدمان در میان بسیاری از فرهنگ‌ها محبوبیت دارد و هرکدام از این عناصر معنای خود را دارند: چوب نشان‌دهنده خلاقیت و رشد است. آتش نمادی از رهبری و جسارت است. زمین به معنای قدرت و ثبات است. فلز بیانگر تمرکز و نظم و آب نماد احساس و الهام است.

در این سبک با تمرکز بر روی این پنج جنبه تلاش می‌شود تا جریان طبیعی انرژی تعادل یابد. پیشنهاد فنگ‌شویی این است که تنها یکی از این عناصر در هر اتاق استفاده شود تا انرژی جریان مثبتی داشته باشد. در واقع این سبکی برای چیدمان فضا با توجه به هماهنگی و تعادل است.

به گزارش همشهری آنلاین، فنگ‌شویی طرفدار فضای زندگی مرتب است؛ هر چیزی را که ارزش نگهداری ندارد دور بیندازید و تا می‌توانید نور خورشید بیشتری در داخل خانه دریافت کنید، نور طبیعی به شما کمک خواهد کرد و روحیه مثبت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

نکات دیگر این سبک را در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید