یک کشته و چهار مصدوم در تصادف ۴۰۵ و کامیونت

  • حوادث
  • جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۳۵
    کد خبر :460122

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برش یک دستگاه خودروی سواری به علت محبوس شدن سرنشینان خودرو بعد از تصادف با یک دستگاه کامیونت خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:٣٠ بامداد امروز جمعه یک مورد حادثه تصادف در محله شادآباد، خیابان ١٧ شهریور به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با پنج نفر سرنشین و یک دستگاه کامیونت به دلایل نامشخص با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند رانند خودرو کامیونت بدون هیچ مشکلی از خودرو خارج شده بود. اما پنج نفر سرنشین خودرو ۴۰۵ که دو نفر آقا در صندلی جلو و سه نفر خانم در صندلی عقب بودند، در این خودرو که بخش‌های زیادی از آن نیز ویران شده بود محبوس بودند.

ملکی افزود: آتش نشانان عملیات نجات را آغاز کردند و با برش دادن قطعات خودرو هر پنج نفر سرنشین را خارج کردند، در ادامه متاسفانه مشخص شد که یکی از آقایان سرنشین ۴۰۵ که حدود ۶۰ سال سن داشت به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بقیه مصدومان این حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: از ساعت ۲:۱۲ بامداد بعد از ایمن سازی محل حادثه و هدایت خودروها به محلی امن، محل برای تشخیص علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید