یک کشته و سه مجروح در آفرودسواری شهداد کرمان

  • حوادث
  • شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۱۲
    کد خبر :1048733
آفرودسواری شهداد کرمان

امدادگران برای امدادرسانی در این حادثه ابتدا باید تا ۱۰۰ کیلومتری این جاده پیش رفتند و سپس وارد عمق کویر (خاکی) می‌شدند که چهار ساعت در این مسیر حرکت می کردند و همین امر مقداری کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو آفرود در عمق کویر لوت در شرق این استان گفت: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت و امدادگران اکنون در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند.

محمد امیرخانی افزود: ۲ تیم امداد و نجات آفرود از استان کرمان که به محل حادثه رسیده اند اقدامات اولیه درمانی را انجام داده اند و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این حادثه در عمق کویر لوت شهداد، منطقه ریگ یلان به فاصله چهارساعت با جاده کرمان – نهبندان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امدادگران برای امدادرسانی در این حادثه ابتدا باید تا ۱۰۰ کیلومتری این جاده پیش رفتند و سپس وارد عمق کویر (خاکی) می‌شدند که چهار ساعت در این مسیر حرکت می کردند و همین امر مقداری کار امدادرسانی را با مشکل مواجه کرد.

امیرخانی با اشاره به مشارکت امدادگران جمعیت هلال احمر و پشتیبانی اورژانس و نیروی انتظامی استان‌های کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه عنوان کرد: امدادگران پس از حضور در محل حادثه یک جانباخته که در خودرو گرفتار بود را بیرون کشیدند و سه مصدوم را پس از اقدامات اولیه به بیمارستان مرکز استان کرمان انتقال دادند.

وی گفت: طی تماس با امدادگران حاضر در محل حادثه، فرد فوتی از همان ابتدا سرصحنه جان باخته بود و هیچ علایم حیاتی ازجمله نبض نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: اکنون ۲ تیم آفرود جمعیت هلال احمر استان کرمان در عمق کویر هستند و ما نیز در ورودی جاده مستقر هستیم تا پیکر فوتی و نیز مصدومان این حادثه را منتقل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همکاری چهار تیم امدادگر از کرمان و خراسان جنوبی در این حادثه افزود: ۱۳ نیروی امدادی از پایگاه های نهبندان، شهداد و مرکز استان کرمان و همچنین یک تیم از پایگاه چاهدشتی به محل حادثه اعزام شده بودند.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید