یک نیمه تا قهرمانی پرسپولیس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۱۰
    کد خبر :994793
پرسپولیس

هفته سی‌ام و پایانی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در شهرهای مختلف آغاز شده است. در ورزشگاه وطنی قائمشهر تیم نساجی میزبان پرسپولیس بود که شاگردان گل‌محمدی با دو گل علی نعمتی و سعید صادقی در نیمه نخست ۲ بر صفر به برتری رسیدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، علی شجاعی و رضا جعفری.

دقیقه ۱: توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه ۱۷: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس از سمت چپ با ارسال مهدی ترابی به پشت محوطه جریمه همراه بود که شوت دانیال اسماعیلی‌فر بد اختلاف زیادی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۸: شوت محکم عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه توسط علیرضا حقیقی مهار شد.
دقیقه ۲۲: شوت سروش رفیعی از پشت میانه زمین نساجی به راحتی توسط علیرضا حقیقی دفع شد.
دقیقه ۲۸: اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد تا وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.

دقیقه ۳۰: توپ‌گیری خوب علی شجاعی و پاس او به رضا جعفری، مهاجم نساجی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما تکل گئورگی گولسیانی توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۰: در پی برخورد گئورگی گولسیانی و رضا جعفری، بازیکنان نساجی را صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که توپ ارسالی توسط بازیکنان نساجی با دخالت علیرضا بیرانوند راهی کرنر شد.
دقیقه ۴۲: پاس میلاد سرلک در پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما شوت این بازیکن در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.
دقیقه ۴۴: ارسال زمینی سروش رفیعی روی ضربه ایستگاهی روی خط محوطه جریمه به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید