یک ششم تماس های درخواستی برای اورژانس در تهران مزاحم هستند

    کد خبر :196415

رئیس اورژانس تهران گفت: در طول روز ۵۵۰۰ تا ۶ هزار تماس تلفنی داریم که حدود هزار مورد آنها غیرضروری و مزاحم هستند.

دکتر پیمان صابریان در مراسم رونمایی از نرم افزار اورژانس ۱۱۵ گفت: از مرداد ماه امسال دسترسی موتورلانس ها ایجاد شد. ما اکنون ۱۴۱ نقطه فعال در شهر تهران داریم که با توجه به تراکم ماموریت و آمار حادثه در این مناطق مستقر شده اند.

وی افزود: بیشترین آمار ماموریت این موتورلانس ها در آذرماه سال جاری بوده که ۱۹ هزار و ۵۵۷ ماموریت گزارش شده است. هر موتورلانس روزانه ۷ ماموریت انجام می دهد. ما برای موتورلانس ها همچنان با کمبود نیرو مواجه هستیم زیرا این موتورها ۳۰۰ سی سی هستند و رانندگان آنها نیاز به یک گواهینامه مجزا دارند و به همین دلیل محدودیت در پذیرش نیرو ایجاد شده است.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۵ درصد کل درخواست های اورژانس در کشور مربوط به شهر تهران است از نمایندگان مجلس درخواست می کنم توجه ویژه ای به شهر تهران داشته باشند.

صابریان افزود: ورود موتورلانس ها به مجموعه اورژانس تهران مصرف سوخت آمبولانس ها را تا ۵۰ درصد و فرسودگی آمبولانس ها را ۳۰ درصد کاهش داده است اما انجام انفرادی ماموریت برای این موتورلانس ها سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آموزش های مضاعفی به این همکاران ارائه دهیم.

به گزارش مهر، وی گفت: در طول روز ۵۵۰۰ تا ۶ هزار تماس تلفنی داریم که حدود هزار مورد آنها غیرضروری و مزاحم هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید