یولداشف به مرحله فینال راه یافت، کاپیتان به جدول شانس مجدد

  • ورزشی
  • شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۹:۰۱
    کد خبر :651782

با صعود یولداشف قزاق به دیدار نهایی، ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان با به جدول شانس مجدد راه یافت.

 

به گزارش فارس، هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از صبح روز گذشته (جمعه) با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده که کاراته ایران با ۱۴ ملی پوش در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

 

نتایج مسابقات روز دوم به شرح زیر است:

 

در وزن 61- کیلوگرم بانوان:

 

رزیتا علیپور نماینده تیم ملی کاراته بانوان در نخستین مبارزه به مصاف “گوجیرویوکی” از ژاپن رفت و بازی را با نتیجه 3 بر 2 به این ژاپنی واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در ادامه مبارزات این وزن با باخت نماینده ژاپن مقابل کاراته اوکراین، علیپور شانس حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

در وزن 84- کیلوگرم مردان:

 

مردان که احسان حیدری با هزینه شخصی راهی این رقابت‌ها شده بود در نخستین بازی به مصاف نماینده هلند رفت و این دیدار با نتیجه یک بریک تمام شد و در پایان حیدری با رای داوران بازنده اعلام شد. در ادامه این مسابقات با شکست بریان تیمرمانس از هلند برابر آراگا از ژاپن، احسان حیدری نتوانست به جدول شانس مجدد راه پیدا کند و او نیز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

در وزن ۸۴- کیلوگرم مردان:

 

ذبیح الله پورشیب پس از یک دور استراحت در دوم دوم به مصاف توماس کوزا از اسلوکی رفت. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود کاپیتان تیم ملی به پایان رسید. در ادامه این رقابت‌ها پورشیب به مصاف هلیو هرناندز از پرتغال خواهد رفت.

 

کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز در دور سوم به مصاف هلیو هرناندز از پرتغال رفت و این دیدار نیز با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان تمام شد. پورشیب در دور بعدی به مصاف دنیار یولداشف از قزاقستان رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود کاراته‌کای قزاقستانی به پایان رسید. در ادامه مبارزات این وزن، نماینده قزاقستان برابر عبدالله یف از آذربایجان به برتری رسید و با این پیروزی پورشیب نیز به جدول شانس مجدد راه یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید