یزدانی: به غیر از رقبایم بقیه نیز از پیروزی من ناراحت شدند!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱
    کد خبر :315964

کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم کلاسیک بانوان در نخستین دوره رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان نخست را کسب و از روز خوب کشتی مازندران صحبت کرد.

به گزارش مهر، نخستین دوره رقابت‎‌های انتخابی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان روز دوشنبه برگزار شد و زهرا یزدانی که در مسابقات کشوری با قبول شکست مقابل بهرامی از راهیابی به فینال باز مانده بود توانست ضمن انتقام شکست، عنوان نخست مسابقات را نیز کسب کند.

زهرا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از کسب عنوان نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت: انتقام مسابقات کشوری را گرفتم. در رقابت‌های کشوری در کشتی پای فینال مقابل الهام بهرامی شکست خوردم و دیروز موفق شدم او را شکست دهم و در فینال نیز عنوان نخست را کسب کنم.

او در ادامه با اشاره به بی مهری ها نسبت به خودش افزود: پس از باخت در مسابقات کشوری خیلی پشت سرم حرف زده شد. در این سه ماه به دلیل مریضی ۳ ماه استراحت کردم و ۱۰کیلو اضافه وزن داشتم. قصد داشتم در وزن ۶۵ کیلو در رقابت انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم اما منصرف شدم و وزن کم کردم تا به وزن خودم بازگردم چون نمی خواستم بگویند ترسید و در وزن بالاتر شرکت کرد.

یزدانی در ادامه گفت: پس از کسب عنوان سومی در مسابقات کشوری با برخورد بدی مواجه شدم. روز گذشته هم خیلی ها دوست نداشتند تا من پیروز شوم.

ملی پوش کشتی بانوان در پاسخ به این سوال که طبیعی است و رقبا از شکست تو خوشحال می شوند؟ گفت: خیر، همه از رقبا نبودند، غیر از رقبایم نیز از پیروزی من ناراحت شدند!

زهرا یزدانی از روز خوب کشتی مازندران نیز گفت: روز گذشته برای مازندران روز خوبی بود. از ۶ وزن موفق شدیم ۳ مدال طلا و ۲ مدال برنز کسب کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. دیروز بهترین روز کشتی مازندران بود حتی بهتر از مردان(با خنده).

وی درباره رویدادهای پیش رو برای کشتی کلاسیک بانوان گفت: یک تورنمنت در پیش داریم و پس از آن نیز برگزاری مسابقه جهانی. تا به حال یک مسابقه کشوری، یه مسابقه آزاد و رقابت انتخابی تیم ملی برگزار شده است که باعث پیشرفت در تکنیک کشتی گیران شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید