گوشی شیائومی 12 اولترا با دوربین فوق حرفه ای معرفی می شود

    کد خبر :875577
گوشی شیائومی 12 اولترا با دوربین فوق حرفه ای معرفی می شود

به گفته این افشاگر، گوشی شیائومی 12 اولترا پس از جشن بهاره چین که از اول فوریه (اواسط بهمن) آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که این گوشی در اواسط یا اواخر فوریه به بازار عرضه شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_مشابه دیگر مدل‌های شیائومی 12 که اخیراً معرفی شده‌اند، 12 اولترا نیز در ابتدا در چین و مدتی بعد در سطح جهانی عرضه خواهد شد. وی فاش می‌کند که شیائومی 12 اولترا با نام رمز L1 دارای ویژگی‌های برجسته در بخش دوربین خواهد بود؛ یکی از آن‌ها لنز سوپر تله فوتو پریسکوپ است. علاوه بر این اطلاعات، افشاگری قبلی نشان داد که این دستگاه ممکن است با سنسورهای دوربین لایکا عرضه شود. اخیراً، لایکا به همکاری خود با هواوی پایان داده است که ممکن است منجر به همکاری جدیدی این بار با شیائومی باشد.

پیش‌تر گفته شده بود که این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت است. لنز اصلی GN5 سامسونگ 50 مگاپیکسل، لنز زوم 2 برابری 48 مگاپیکسلی، لنز 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر و در نهایت سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری از مشخصه‌های لو رفته ماژول دوربین این گوشی است.

 

گوشی شیائومی 12 اولترا با دوربین فوق حرفه ای معرفی می شود

 

اخیراً نیز افشای قاب انحصاری مربوط به این گوشی، طراحی جزیره‌ای ماژول دوربین آن را به نمایش گذاشت. برخلاف مدل قبلی، شیائومی 12 Ultra دارای یک ماژول دوربین پشت دایره‌ای خواهد بود و تفاوت عمده بین نسل قبلی و گوشی آینده این مجموعه، حذف نمایشگر ثانویه است؛ گوشی شیائومی 11 اولترا با یک صفحه نمایش ثانویه و یک ماژول دوربین مستطیلی عرضه شد.

به غیر از دوربین، همچنین انتظار می‌رود شیائومی 12 اولترا با صفحه نمایشی با اندازه حدود 6.5 تا 6.6 اینچ و وضوح صفحه نمایش 2K عرضه شود که چیزی شبیه به صفحه نمایش شیائومی 12 پرو خواهد بود.

از نظر سخت‌افزاری نیز گوشی شیائومی 12 اولترا با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک باشد. این گوشی احتمالاً از شارژ سریع فوق سریع مشابه با شارژ سریع 120 واتی شیائومی 12 پرو پشتیبانی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید