گوشی دوجی اس ۹۶ پرو با دوربین دید در شب راهی بازار می‌شود

    کد خبر :756890

گوشی دوجی اس ۹۶ پرو که جزو گوشی‌های مقاوم به‌حساب می‌آید، با قیمت ۲۹۹ دلار و دوربینی با حسگر ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به تکنولوژی دید در شب، از مدتی دیگر راهی بازار می‌شود.

شرکت چینی دوجی گوشی‌های مقاوم مختلفی راهی بازار کرده و جدیدترین محصول این شرکت، دوجی اس ۹۶ پرو (Doogee S96 Pro) است. این گوشی از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد و دوربینی با حسگر ۲۰ مگاپیکسل برای آن در نظر گرفته شده است که از قابلیت دید در شب بهره می‌برد. البته دوربین اصلی این گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است.

گوشی دوجی اس ۹۶ پرو به تراشه مدیاتک Helio G90 مجهز شده است. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. گوشی جدید دوجی از دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

این تلفن همراه هوشمند بسیار مقاوم از صفحه‌نمایش ۶٫۲۲ اینچی LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل بهره می‌برد و دوربین جلو به حالت قطره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. باید به این موضوع اشاره کنیم که حسگر دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی است.

در پشت گوشی چهار دوربین مشاهده خواهید کرد. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی از حسگر IMX350 سونی استفاده می‌کند. این حسگر حساسیت زیادی به نور دارد و از چهار نور فروسرخ و چهار نور LED برخوردار است. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند این حسگر بتواند در محیط تاریک تصاویر بسیار باکیفیت و شفافی ثبت کند. دوربین بعدی این گوشی حسگر ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز دارد که می‌تواند با میدان دید ۱۳۰ درجه عکاسی کند. یک دوربین با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی مشاهده خواهید کرد که برای عکاسی ماکرو مناسب است. گفته شده با این دوربین می‌توانید از فاصله چهار سانتی‌متری از اجسام و سوژه‌های مختلف عکاسی کنید. دوربین اصلی گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد.

گوشی دوجی اس ۹۶ پرو از استانداردهای IP68، IP69K و گواهی نظامی MIL-STD 810G برخوردار است. این گوشی در عمق ۵ متری آب سالم می‌ماند و حتی می‌توان با آن عکاسی کرد. این تلفن همراه در عمق ۱٫۵ متری تا مدت ۳۰ دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

گوشی جدید شرکت دوجی در شرایط آب و هوایی بسیار سخت هسالم باقی خواهد ماند. این گوشی در دمای هواوی بسیار بالا و دمای هوای پایین کار می‌کند و اگر از فاصله ۱٫۸ متری سقوط کند، مشکلی برایش پیش نمی‌آید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید می‌توان به باتری ۶۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد. انتظار می‌رود این باتری بتواند کاربران را در شرایط مختلف همراهی کند و برای یک روز کاری مناسب باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی به‌جای پشت آن، روی لبه قرار گرفته است. گوشی جدید دوجی از حسگر تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

قیمت گوشی دوجی اس ۹۶ پرو در رنگ نارنجی، سبز و مشکی، ۲۹۹ دلار است و از آذرماه راهی بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید