گواردیولا تأیید کرد؛ اریک گارسیا راهی بارسلونا می‌شود

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۹:۲۲
    کد خبر :789287

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی تأیید کرد مدافع اسپانیایی‌اش در تابستان پیش‌رو به بارسلونا ملحق خواهد شد.

پپ گواردیولا در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آینده حرفه‌ای مدافع اسپانیایی‌اش که این فصل تنها در 9 بازی از رقابت‌های مختلف فرصت بازی برای منچسترسیتی را پیدا کرده، گفت: اریک گارسیا مثل پسرم است. او فصل گذشته پس از پایان دوران قرنطینه بهترین مدافع میانی ما بود. اریک هرگز مرتکب اشتباه نشد و در مرحله یک‌چهارم نهای لیگ قهرمانان اروپا هم برای ما بازی کرد.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تصریح کرد: گارسیا بازیکن سطح متوسطی نیست، او بازیکن سطح بالایی است و راهی بارسلونا می‌شود. ما در دو بازی اخیر نتوانستیم او را برای بازی در ترکیب منچسترسیتی انتخاب کنیم و این قلبم را شکسته است. وقتی هم ترکیب فوق‌العاده‌ای دارید، کار برای انتخاب ترکیب اصلی‌ سخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم خبر داد؛ همانطور که پپ گواردیولا تأیید کرد اریک گارسیا در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق خواهد شد. او قراردادی با این باشگاه اسپانیایی امضا خواهد کرد که به واسطه آن تا سال 2026 خود را به کاتالان‌ها متعهد خواهد کرد. باشگاه‌های دیگری هم در کورس جذب این بازیکن نیستند.

گارسیای 20 ساله که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یعنی لاماسیاست و بین سال‌های 2008 تا 2017 در رده‌های پایه این باشگاه عضویت داشت، در سن 16 سالگی راهی منچسترسیتی شد و پس از یک سال حضور در آکادمی این باشگاه، در نهایت در سال 2018 به عضویت تیم اصلی من‌سیتی درآمد.

این مدافع جوان که تاکنون در 32 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته، پیشنهاد تمدید قراردادش با این باشگاه را رد کرده است. او حالا با پایان قرارداد فعلی‌اش می‌تواند در پایان فصل به‌ عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا ملحق شود.

گارسیا که چهار بازی ملی با پیراهن اسپانیا نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید