گواردیولا:می‌خواهیم بیشترین ضربه را به رئال بزنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۱
    کد خبر :736886

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی امشب در بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید خواهد بود؛ با توجه به برتری دو بر یک در بازی رفت، پپ گواردیولا امیدوار است تا شاگردانش بتوانند به دور بعدی راه پیدا کنند.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری این بازی گفت: مدت‌ها پیش بازی رفت را انجام دادیم و قطعا این بازی تفاوت های زیادی با بازی رفت خواهد داشت؛ چون شرایط تیم ها نسبت به زمستان عوض شده است. در خانه بازی داریم ولی تماشاگران مان را در اختیار نداریم. بدون آنها برای پیروزی و صعود به دور بعد تلاش خواهیم کرد.

معتقدم ورزش فوتبال متعلق به هواداران است و همه بازیکنان هم دوست دارند در ورزشگاه هایی پر از تماشاگر به میدان بروند ولی خوب، الان امکانش نیست. در حال حاضر سلامتی بالاترین درجه اهمیت را دارد و باید دید چه زمانی امکان بازگشت هواداران به ورزشگاه ها میسر خواهد بود. فعلا اینکه بچه ها بتوانند امکان رفتن به مدرسه را پیدا کنند، مهمتر از حضور تماشاگران در استادیوم است.

پپ ادامه داد: می‌دانید که من هوادار بارسا هستم و دوست دارم رئال را شکست دهم. من مربی بارسا و بایرن بوده ام ولی مقابل هر دو تیم نیز قرار گرفته ام. تمرکزم روی این است که چگونه سیتی را به دور بعد لیگ قهرمانان برسانم. هدفم پیروزی است و حریف نامش هر چه می خواهد، باشد.

سرمربی اسپانیایی درباره شرایط تیمش برای این مسابقه گفت: آماده این بازی هستیم. هر مربی برای یک بازی ایده خودش را دارد. ایده ما این است که بازی را به سمتی ببریم که بتوانیم بیشترین ضربه را به رئال بزنیم. امیدوارم بتوانیم نشان دهیم که تیبو کورتوا در بهترین شرایطش قرار دارد.

به گزارش ایلنا، پپ همینطور درخصوص غیبت سرخیو راموس در بازی امشب گفت: سرخیو یک بازیکن خیلی مهم برای رئال است و در دوران فوتبالش بازیکنی غیر قابل بحث بوده است. غیبت او می‌تواند به سود ما باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید