گنبد آهنین اسرائیل پهپاد خودی را سرنگون کرد!

    کد خبر :813557
گنبد آهنین اسرائیل پهپاد خودی را سرنگون کرد!

شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از اشتباه سامانه گنبد آهنین این رژیم در سرنگونی یک پهپاد خودی طی جنگ اخیر علیه غزه خبر داد.

رسانه‌های صهیونیست از سرنگونی یک پهپاد خودی توسط سامانه گنبد آهنین این رژیم در جریان جنگ اخیر علیه غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، سامانه گنبد آهنین در جریان جنگ اخیر غزه به اشتباه یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را ساقط کرده است.

گفتنی است که در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۲۵۴ فلسطینی به شهادت رسیدند که شمار زیادی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای حملات ۱۲ روزه صهیونیست‌ها به غزه به ۲۵۴ نفر رسیده است. طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین در حملات مذکور همچنین حدود ۲ هزار نفر به شدت مجروح شدند.

نبرد گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «نبرد شمشیر قدس» سرانجام بامداد جمعه پس از اعلام آتش بس، به پایان رسید. همانطور که پیش بینی می‌شد، رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت تَن به پذیرش آتش بس داد.

صهیونیست‌ها در حالی میدان نبرد با مقاومت فلسطین را ترک کردند که در نهایت مجبور شدند نسبت به توقف تجاوزات خود در منطقه «شیخ جراح» به گروه‌های مقاومت تضمین‌هایی بدهند.

در همین ارتباط، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «جنبش حماس از طریق واسطه‌ها ضمانت‌هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است».

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: «در جریان نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد».

منبع: مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید