گل گهر سیرجان کاپیتان استقلال را قاپید

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ۸:۵۷
    کد خبر :1001910
گل گهر سیرجان کاپیتان استقلال

حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال به نظر تصمیم به ترک این تیم دارد. به این خاطر که در پی از دست دادن دو جام هواداران به شدت به عمکرد این دروازه بان انتقاد کردند.

با وجود اینکه بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم استقلال مدعی است، حسین حسینی در هیچ یک از گل های خورده در دربی حذفی مقصر نبود، بعد از این بازی هواداران استقلال به شدت از این دروازه بان انتقاد کردند و خواهان جدایی او از این تیم شدند!

شدت این انتقادات به حدی بود که حتی همسر دروازه بان استقلال هم مجبور به واکنش و گلایه از هواداران شد. حسین حسینی البته چند روز بعد از دربی در سخنی با هواداران استقلال از آنها به خاطر از دست رفتن دو جام عذرخواهی کرد.

حالا خبر رسیده یکی از باشگاه های مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهان در اختیار گرفتن دروازه بان استقلال است. تیم گل گهر سیرجان که خود دروازه بان سابق استقلال یعنی محسن فروزان را در اختیار دارد.

البته که تکلیف سید حسین بعد از مشخص شدن وضعیت کادر فنی تیم استقلال روشن خواهد شد. شاید سرمربی جدید خواهان حفظ او باشد. آنچه که مسلم است سید حسین در صورت جدایی از استقلال با پیشنهادات خوبی از سوی سایر تیم ها مواجه می شود.

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید