گلکسی نوت 10 لایت صفحه‌‌نمایشی تخت خواهد داشت

    کد خبر :663337

به‌تازگی تصاویری از گلکسی نوت ۱۰ لایت در رنگ‌های مختلف و با صفحه‌نمایش تخت منتشر شده است.

 

پیش‌ازاین، شایعات بسیاری از گوشی آینده‌ی خانواده‌ی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ منتشر شده بود که از گوشی هوشمندی با طراحی متفاوت در میان محصولات سامسونگ خبر می‌داد. امروز نیز رندرهای جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت منتشر شده که نمای کاملی از طراحی و رنگ‌های آن نشان می‌دهد. در این تصاویر منتشرشده گلکسی نوت ۱۰ لایت با صفحه‌نمایش تخت و قلم اس‌پن و در سه رنگ به‌نمایش درآمده‌ است.

 

OnLeaks قبلا نیز از این گوشی تصاویری منتشر کرده بود که بسیار بی‌کیفیت بود و در آن چیزی از طراحی نوت ۱۰ لایت مشخص نبود؛ اما تصاویر جدید باکیفیت است و امکان بررسی بیشتر را به کاربران و علاقه‌مندان محصولات سامسونگ می‌دهند.

 

 

با نگاه اولیه به این تصاویر، نخستین نکته‌ای که نظرها را به‌خود جلب می‌کند، صفحه‌نمایش تخت نوت ۱۰ لایت است. ناگفته نماند، آخرین‌بار سامسونگ در گلکسی نوت ۵ از صفحه‌نمایش تخت و مسطح بهره گرفته بود. نکته‌ی جالب این است که گلکسی نوت ۱۰ نمایشگری خمیده دارد و این بدین‌معنا است که نسخه‌ی لایت آن تفاوت‌های اساسی با پرچم‌دار هم‌خانواده‌اش دارد. گلکسی نوت ۱۰ لایت مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ حفره‌ای در بخش مرکزی بالای نمایشگر دارد که جایگاه دوربین سلفی خواهد بود.

 

پنل پشتی سامسونگ طبق طراحی جدید خود پیش رفته و ماژول مربع‌شکلی در آن تعبیه‌ شده که جایگاه دوربین سه‌گانه است. محل قرارگرفتن دکمه‌های پاور و کم‌ و زیاد کردن صدا نیز درمقایسه‌با نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس تغییر کرده و دکمه‌های نوت ۱۰ لایت سمت راست قرار گرفته؛ این‌ یعنی قلم گوشی به‌ سمت چپ منتقل‌ شده است.

 

محصولات سری نوت سامسونگ یکی از ارزشمندترین سری گوشی‌های این برند هستند که انتظار می‌رود در سال آینده‌ی میلادی، نسخه لایت آن‌ها با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت و قیمت مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار شود. همچنین علاقه‌مندان به سری اس گوشی‌های سامسونگ انتظار گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت را می‌کشند که احتمالا به‌همراه نوت ۱۰ لایت معرفی و رونمایی خواهد شد.

 

طبق اخبار و شایعاتی که پیش‌ازاین منتشر شده بود، احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت از بلوتوث نسل ۵.۱ بهره‌ می‌برد و ۶۱۰ یورو قیمت دارد. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد این تلفن هوشمند را ۲۷ دسامبر (۶ دی) رونمایی و معرفی کند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید