استقبال چشمگیر خریداران از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

    کد خبر :838904
گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ

طبق آمار منتشرشده، آمار پیش‌فروش گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ، دو برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر گلکسی نوت ۲۰ است.

بیش از یک هفته از رونمایی جدید‌ترین پرچم‌داران تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ می‌گذرد و غول کره‌ای تمام تمرکز خود را روی این محصولات معطوف کرده است. گوشی‌های مذکور در مرحله‌ی پیش‌فروش قرار دارند و قرار است تا پایان ماه جاری میلادی عرضه شوند.

سامسونگ قصد دارد طرفداران زیادی را سمت گوشی‌های هوشمند تاشو جذب کند و به عبارتی تاشدنی‌ها را به یکی از گزینه‌های اصلی خرید گوشی تبدیل کند. همان‌طور که در گزارش‌های قبل اعلام شد، گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ ارزان‌تر از نسل قبلی هستند و به‌ نظر می‌رسد این شرکت در حال دستیابی به هدف خود است، زیرا پیش‌فروش این گوشی‌ها با استقبال چشمگیری روبه‌رو شده.

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ علاوه بر سایر بازارها در کره جنوبی نیز برای پیش‌فروش در دسترس هستند. طبق گزارش‌های منتشرشده، آمار پیش‌فروش تاشوهای جدید سامسونگ بسیار چشمگیر است و ظاهراً غول کره‌ای ۴۵۰ هزار دستگاه از این دو گوشی تاشو را پیش‌فروش کرده است.

تحلیلگران بازار انتظار دارند که مجموع پیش‌فروش گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به حداقل ۶۰۰ هزار دستگاه برسد. البته رقم اعلام‌شده فقط برای پیش‌فروش گوشی‌های قفل‌شده برای اپراتور خاص است و اگر گوشی‌های آنلاک در این محاسبه اعمال شوند، کل پیش‌فروش می‌تواند بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه باشد.

پیش‌فروش گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است. طبق گزارش‌ها، سال گذشته تنها ۸۰ هزار دستگاه گلکسی زد فولد ۲ در کره جنوبی پیش‌فروش شده بود. اکنون با استقبال فراوان خریداران، گوشی‌های تاشوی جدید بهتر از سری پرچم‌داران معمولی سامسونگ به فروش می‌رسند. سفارش‌ها در مرحله‌ی پیش‌فروش گوشی‌های مذکور ۲ برابر گلکسی S21 و ۱٫۵ برابر گلکسی نوت ۲۰ است.

به گزارش زومیت، قشر جوان علاقه‌ی بیشتری به خرید گوشی‌های جدید تاشو دارند. آمارهای شرکت مخابراتی محلی نشان می‌دهد که ۴۹ درصد از افرادی که گلکسی زد فولد ۳ را پیش‌خرید کردند، بازه‌ی سنی ۲۰ تا ۳۰ سال دارند و ۵۷ درصد از افراد در همین بازه‌ی سنی، گلکسی زد فلیپ ۳ را پیش‌خرید کردند.

به نظر می‌رسد استراتژی سامسونگ با ارزان‌ کردن تاشدنی‌ها و پیشرفت‌های قابل توجه جواب داده است. احتمال پیش‌فروش در سایر بازار‌های جهان نیز زیاد است و سامسونگ امسال به‌راحتی خواهد توانست به هدف خود با فروش میلیون‌ها دستگاه گوشی هوشمند تاشو برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید