گلکسی زد فلیپ 3 با نمایشگر بیرونی بزرگتر از راه رسید

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۴۱
    کد خبر :835423

سامسونگ در طی رویداد آنپکد 11 آگوست از گوشی گلکسی زد فلیپ 3 با نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و مشخصاتی ارتقایافته رونمایی کرد. گوشی که از طراحی جذاب و رنگ بندی متنوعی برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– گلکسی Z Flip 3 5G حالا با طراحی متفاوت و دو رنگ جذابی به بازار عرضه خواهد شد. با بزرگ‌تر شدن نمایشگر بیرونی، سامسونگ آن را با ماژول دوربین دوگانه در یک بخش مجزای مشکی رنگ قرار داده است. به این ترتیب حالا با طراحی متفاوتی در بخش بیرونی گوشی مواجهیم. ماژول دوربین دوگانه حالا عمودی چیده شده و فلش LED در خارج بخش مشکی‌رنگ قرار دارد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ را در چهار رنگ مشکی، طلایی، سبز و بنفش ملایم عرضه می‌کند. برخلاف گلکسی زد فولد 3، پوشش بدنه تاشدنی کوچک‌تر سامسونگ براق است. به این ترتیب اثر انگشت بیشتری را جذب می‌کند اما در عوض جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

مانند سال گذشته، Z Flip 3 هم می‌تواند در حالت نیمه‌باز قرار بگیرد. لولای این گوشی به شما اجازه می‌دهد تا از گوشی در این حالت استفاده کنید که می‌تواند برای گرفتن سلفی یا آرایش کردن جالب باشد. خصوصاً این‌که حالا نمایشگر بیرونی بزرگتر شده و می‌توانید با دوربین‌های اصلی سلفی بگیرید. سامسونگ می‌گوید لولا را حتی قوی‌تر کرده و تا ۲۰۰ هزار بار می‌توانید آن را باز و بسته کنید.

گلکسی زد فلیپ 3 از نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتزی و وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. به این ترتیب همه‌چیز با نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر سریع‌تر و روان‌تر از نسل پیش به نظر می‌رسد.

نمایشگر بیرونی هم حالا بزرگ‌تر شده و از ۱.۱ به ۱.۹ اینچ افزایش اندازه داشته است. این نمایشگر حالا با وضوح ۵۱۲ در ۲۶۰ پیکسل می‌تواند محتوای بیشتر و مفیدتری را پیش رویتان بگذارد. گلکسی زد فلیپ 3 با دوربین‌های اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی همراه است. دوربین داخلی سلفی هم ۱۰ مگاپیکسلی انتخاب شده است. برخلاف گلکسی زد فولد ۳، اینجا خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست. در عوض می‌توان انتظار تصاویر باکیفیت‌تری را از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی دوربین داشت.

گلکسی زد فلیپ 3 درست مثل برادر بزرگترش از تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 کوالکام استفاده می‌کند. این گوشی همچنین به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی سریع UFS 3.1 مجهز شده است.

تاشدنی جدید سامسونگ قرار است با قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به بازار آمریکا عرضه شود. قیمت این گوشی البته در سایر نقاط دنیا متفاوت خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید