گلکسی اس 24 اولترا دوربین بهتری نسبت به آیفون 15 پرو دارد

    کد خبر :1048626
گلکسی اس 24 اولترا

قبل از رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، شایعاتی مبنی بر پشتیبانی این مدل از تصویربرداری RAW با وضوح 24 مگاپیکسل مانند آیفون 15 پرو منتشر شده بود.

بازتاب-با این حال، همانطور که اکنون مشخص است، دو گزینه دیگر در دسترس کاربران گلکسی اس 24 اولترا است. اینها 12 مگاپیکسل و 50 مگاپیکسل هستند. یعنی گلکسی اس 24 اولترا در مقایسه با سایر پرچمداران، رویکرد انعطاف‌پذیرتری را برای عکاسی و شرایط نوری خاص ارائه می‌دهد.

گزینه‌های جدید عکسبرداری در برنامه اختصاصی Expert RAW پیاده‌سازی شده است. سامسونگ پیشتر سری گلکسی اس 24 را در سه مدل پلاس، اولترا و استاندارد معرفی کرد. این خانواده پرچمدار دارای طراحی شبیه هم هستند و فناوری‌های نسل جدیدی ارائه می‌دهند.

گلکسی اس 24 اولترا

سری اس 24 دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی بوده که نسخه اورکلاک شده این چیپ است. البته اس 24 پلاس و استاندارد با چیپ اگزینوس 2400 نیز به فروش می‌رود. برند کره‌ای هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند. مدل‌هایی که در نوع خود قابل توجه بوده و نظر هر فردی را جلب می‌کنند. سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا دارای نمایشگر 6.8 اینچی QHD+ با پنل داینامیک امولد 2ایکس و نرخ نوسازی 120 هرتز است. پنل شدت روشنایی 2600 نیت داشته و به پوشش شیشه گوریلا آرمور مجهز شد.

این گوشی هوشمند دارای دوربین عقب چهارگانه 200 مگاپیکسل واید، 50 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید است. یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل هم در این مدل تعبیه شد. با قابلیت گفته شده، محصول اپل محدودیت بیشتری نسبت به پرچمدار جدید سامسونگ دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر بررسی‌های این مدل باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید