گفته‌های نا تمام کریمی قدوسی درباره مواضع اخیرش در مورد فتنه

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
    کد خبر :446106

نماینده مردم مشهد خواستار ارائه توضیحاتی درباره مواضع اخیرش درمورد فتنه شد که فرصت کافی برای بیان اظهاراتش پیدا نکرد.

به گزارش مهر، جواد کریمی قدوسی در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۷۵ اظهار داشت: بنده اخیرا مطالبی را درباره براندازی و موضوع فتنه مطرح کردم اما دو نفر از نمایندگان مواضعی را نسبت به بنده مطرح و مطالبی منفی علیه بنده بیان کردند که در واقع تلویحا به بنده جسارت و توهین شد.

وی افزود: این نمایندگان نظرات مرا وارونه جلوه دادند و بر این اساس حق بنده است که در قالب دو دقیقه به آنان پاسخ داده و توضیحاتی را ارائه دهم.

نماینده مردم مشهد متذکر شد: در این شرایط ضروری‌ترین فعالیت‌های ما باید متوجه حفظ وحدت ملی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و محور صحبت بنده هم فتنه ۸۸ و مسئولیت ما در قبال این موضوع بود.

کریمی قدوسی تصریح کرد: مجلس در رأس امور است و همه ما باید در برابر فتنه ایستادگی کنیم چرا که مجالس ما تاکنون شهدای زیادی داشته است و ما با هزینه زیادی به این جا رسیده ایم. جمهوری اسلامی بیشترین شهید را در حوزه مقامات ارشد داشته است.

وی در حالی مطالب خود درباره موضوع مذکور را مطرح می‌کرد که هیئت رئیسه مجلس از وی درخواست کرد جملات پایانی خود را بیان کند و علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت خطاب به وی گفت: شما دو دقیقه دیگر فرصت صحبت کردن دارید.

کریمی قدوسی در واکنش به این موضوع گفت: دو نفر علیه بنده صحبت کرده اند و حقم این است که در قالب دو تا پنج دقیقه از خود دفاع کنم. وی در اعتراض به این موضوع سخنان خود را قطع کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید