گشایش یک مجموعه فرهنگی با حضور فرشچیان

    کد خبر :102755

آیین گشایش خانه فرهنگ و هنر گویا با حضور محمود فرشچیان برگزار می‌شود.

خانه فرهنگ و هنر گویا که تا پیش از این با انتشار کتاب‌های فاخر، سبک و سیاق فعالیت خود را در عرصه نشر در معرض دید و قضاوت مخاطبان قرار داده بود، پس از یک دوره بازسازی، به مجموعه ناشران گالری‌دار خیابان کریمخان تهران بازگشت.

آیین گشایش این گالری با حضور استاد محمود فرشچیان ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ برگزار خواهد شد و در اولین دوره فعالیت کاری خود، آثاری را از محمود فرشچیان، حسین محجوبی، فخرالدین فخرالدینی،‌ عباس جمال‌پور، ناصر اویسی، ایران درودی، علی‌اکبر صادقی، عنایت‌الله نظری‌نوری، غلامحسین امیرخانی، حسین الهی‌قمشه‌ای، آیدین آغداشلو، کامبیز درمبخش،‌ طاها بهبهانی، جلیل رسولی، یدالله کابلی‌خونساری، حجت شکیبا، محمدباقر آقامیری، افشین بختیار، ‌فرح اصولی، رسول مرادی، جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی، الهه خاتمی، علی شیرازی و اسرافیل شیرچی به‌نمایش می‌گذارد.

خانه فرهنگ و هنر گویا فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ با چاپ کتاب‌های تاریخی، ادبی و زبان‌های خارجی در حوزه نشر آغاز کرد و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را بر چاپ کتاب‌های نفیس هنری در حوزه‌های ایرانشناسی، شعر، خوشنویسی، نقاشی و نگارگری متمرکز کرد.

این مجموعه به‌خاطر فعالیت‌هایش از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ موفق به کسب رتبه نخست جشنواره صنعت چاپ شد. گالری مجموعه فرهنگی – هنری یادشده با مدیریت مونا میرباقری در خیابان کریمخان زند، روبه‌روی ایرانشهر، شماره ۹۱ واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید