گری کاردیناله: میلان فروشی نیست

  • ورزشی
  • شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۰۰
    کد خبر :1053053
گری کاردیناله میلان

گری کاردیناله، مالک میلان، اعلام کرد که حاضر نیست این باشگاه را به عربستان بفروشد.

بسیاری از رسانه‌‎های ایتالیایی در چند هفته اخیر از علاقه جدی سرمایه‌داران عربستانی به خرید باشگاه میلان در ماه‌های پیش رو خبر داده بودند.

گفته شده بود که پیشنهادی وسوسه‌برانگیز و هنگفت از سوی این افراد به دست مدیران و مالک باشگاه میلان رسیده و آنها امیدوار هستند که بتوانند هرچه زودتر مذاکرات برای خرید سهام روسونری را آغاز کنند و به توافق برسند.

اما کاردیناله که مدیر اجرایی شرکت RedBird است تمامی این شایعات را رد و اعلام کرد که حاضر نیست به این آسانی تسلیم شود و آماده است تا برای مدتی طولانی در راس باشگاه میلان حضور داشته باشد.

او در گفت‌وگو با کوریره دلاسرا در این باره اظهار داشت: «من می‌خواهم در این باره صریح باشم: این خبرها و شایعات همگی اشتباه است. من اینجا هستم تا برای مدتی طولانی بمانم چون کاری برای انجام دادن در این باشگاه دارم.

به گزارش همشهری آنلاین، من تعهد دارم که میلان را به قله سری آ و لیگ قهرمانان برگردانم و تا زمانی که به این نتایج نرسم متوقف نخواهم شد. وقتی هم به این دستاوردها برسم، می‌خواهم دوباره تکرارشان کنم. اجازه نمی‌دهم چیزی حواسم را پرت کند و روی انجام درست کارها متمرکز خواهم ماند. هیچکس اسلحه روی سرم نگذاشته است. شما می‌توانید با استراتژی‌های من مخالفت باشید اما باید بدانید که خودم آنها را ابداع نکرده‌ام.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید