گروه بندی جام جهانی کشتی فرنگی در آذربایجان اعلام شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴
    کد خبر :945350
گروه بندی جام جهانی کشتی فرنگی در آذربایجان اعلام شد

گروه بندی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی مشخص شد.

شهر باکو در آذربایجان، اواسط آبان ماه میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی جام‌ جهانی است، مسابقه‌ای که طبق روال سال‌های گذشته با دعوت از تیم‌های برتر پیکارهای جهانی قرار است انجام شود و ایران هم تلاش داشت که میزبانی آن را برعهده بگیرد ولی در نهایت، آذربایجان میزبان جام‌ جهانی شد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرده تمام تیم‌هایی که سهمیه شرکت در جام‌جهانی را به دست آوردند، قصد شرکت در این مسابقات را دارند و قرعه‌کشی آن را نیز اعلام کرد.

ایران در گروه A با ترکیه و قرقیزستان رقابت می‌کند و در گروه B نیز در حالی که تیم آذربایجان به عنوان سرگروه انتخاب شده، دو تیم صربستان که در مسابقات جهانی 2022 با حضور تنها 6 کشتی‌گیر موفق به کسب 4 مدال طلا شد، به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی جهان در مسابقات شرکت دارند.

تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2022 روی سکو نرفت و عنوان چهارمی جهان را با کسب دو مدال نقره محمدرضا گرایی و امین میرزازاده و برنز محمدهادی ساروی از آن خود کرد.

میزبانی مسابقات جام‌ جهانی کشتی آزاد را نیز آذر ماه امسال آمریکا برعهده دارد و تیم کشورمان به عنوان نایب‌قهرمان جهان یکی از دعوت شده‌‌هاست که باید دید با توجه به برگزاری مسابقات در آمریکا، آیا تیم کشورمان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد یا خیر.

دانشجو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید