گرفتن سلفی با گوشی P50 هوآوی در فضا

    کد خبر :998835
هوآوی

بشر همیشه مجذوب فضا بوده و به نظر می‌رسد به محض اینکه فهمیدیم چگونه از مدار خارج شویم، شروع به ارسال چیزهایی به آنجا کردیم.

بازتاب- با حیوانات شروع شد و به زودی حتی شمشیر نوری لوک اسکای واکر را به آنجا خواهیم فرستاد، اگرچه برخی ممکن است استدلال کنند که این یک وسیله فضایی تلقی می‌شود. اخیراً، فضانوردان چینی پرچمدار هواوی P50 Pro را به فضا بردند و از این فرصت استفاده کرده و تعدادی سلفی نیز به اشتراک گذاشتند.

گوشی هوشمند هوآوی  P50 Pro اخیراً به فضا، به ویژه به ایستگاه فضایی بین المللی راه یافته است. یک فضانورد چینی که احتمالاً مسئول بردن گوشی به آنجا بوده، تصاویری را از ایستگاه فضایی به اشتراک گذاشته و P50 Pro را در دست خود گرفت. طراحی حلقه دوربین دوگانه گوشی در تصاویر به وضوح قابل مشاهده است.

استفاده از گوشی هوآوی در فضاپیما یک حرکت تبلیغاتی نیز برای این شرکت محسوب شده و جالب به نظر رسیده که این تلفن هوشمند در فضا به تصویربرداری سلفی می‌پردازد. این تصاویر ممکن است نشان دهد که گوشی هوشمند حتی در فضا نیز قادر به کارکردن است، اما بعید به نظر می‌رسد. گوشی‌های هوشمند مدرن برای استفاده در جو زمین طراحی شده‌اند، و در حالی که عملکردهای خاصی مانند دوربین و لمس ممکن است کار کنند، هیچ شانسی برای دریافت سیگنال و تماس وجود ندارد. همچنین، این گوشی در یک جو کنترل شده از ایستگاه فضایی به تصویر درآمد. اگر خارج از ایستگاه فضایی به کار گرفته شود، بدون شکل به دلیل جو منفجر خواهد شد.

برای یادآوری، هواوی پی 50 پرو در جولای 2021 با اتصال 4G به بازار عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتز است. این دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 888 4G قدرت گرفته و EMUI 12 به عنوان سیستم عامل آن تدارک دیده شد. این گوشی با باتری 4360 میلی آمپر ساعتی، از شارژ بی سیم 66 واتی و 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

برند هوآوی هر سال نسل جدیدی از پرچمداران خود را معرفی می‌کند. اما چند سالی می‌شود به دلیل تحریم‌های ایالات متحده از برنامه عقب افتاده و با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند. این شرکت در سالیان گذشته رقیب جدی برای سامسونگ بود اما بعد تحریم‌ها شاهد افت عملکرد آن هستیم و مشخص نیست تا کجا ادامه خواهد داد.

اگرچه این کمپانی سعی دارد با استقلال از برندهای دیگر، تلفن‌های هوشمندی با قطعات ساخت خود به کار گیرد تا به دیگر شرکت‌ها متکی نباشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید